خلأ تولید محصولات فرهنگی با تکیه بر توانمندی جوانان جبران شود
کد خبر: 4075740
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

خلأ تولید محصولات فرهنگی با تکیه بر توانمندی جوانان جبران شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه برگزاری و گرامیداشت مناسبت‌های مختلف سبب تقویت نظام می‌شود، گفت: خلأهای تولید محصولات فرهنگی در استان از مباحث مهم است که با تکیه بر توانمندی و استعداد جوانان و برنامه‌ریزی باید جبران شود.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد امروز، ۱۲ مرداد در گرامیداشت مراسم سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت مناسبت‌های دینی، ملی و مذهبی در خلق حماسه‌ها شکوه و عظمت ایران اسلامی را نمایش می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری و گرامیداشت مناسبت‌های مختلف سبب تقویت نظام جمهوری اسلامی شوند، اضافه کرد: برگزاری مناسبت‌های مختلف سبب ایجاد امید بیم دوستان و یأس و ناامیدی بین دشمنان می‌شود.

شاهرخی به حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام اشاره کرد و گفت: با این حضور نشان می‌دهیم ملتی زنده، پابرجا و قوی هستیم که در راستای ارزش‌های اسلامی مستحکم ایستاده و رو به جلو حرکت می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گرامیداشت مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و افزود: این شورا موظف است که با گرامیداشت مناسبت‌ها عظمت و شکوه نظام جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه حیات و هویت ملی ما در گرامیداشت این مناسبت‌هاست، گفت: با هم‌فکری، اندیشه‌ورزی و بهره‌مندی از ابتکارات و ایده‌های نو باید در گرامیداشت مناسبت‌ها نقش‌آفرینی کنیم.

امام‌جمعه خرم‌آباد تأکید کرد: خلأهای تولید محصولات فرهنگی در استان از مباحث مهم است که با تکیه بر توانمندی و استعداد جوانان و برنامه‌ریزی باید جبران شود.

انتهای پیام
captcha