پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان به بازماندگان حادثه سیل الیگودرز
کد خبر: 4074739
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان به بازماندگان حادثه سیل الیگودرز

حجت‌الاسلام والمسمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی ارتحال جمعی از هم‌استانی‌ها در شهرستان الیگودرز بر اثر حادثه ناگوار سیل پیام تسلیت صادر کرد.

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی جان باختنبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد در پی ارتحال جمعی از هم‌استانی‌ها در شهرستان الیگودرز بر اثر حادثه ناگوار سیل پیام تسلیت به شرح زیر صادر کرد.

«بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

در آستانه ماه محرم‌الحرام و ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش، حادثه ناگوار جاری شدن سیل در شهرستان الیگودرز و حومه که منجر به ارتحال جمعی از هم‌وطنان عزیزمان گردید، موجب تأسف و تأثر عمیق شد.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه تأسف‌بار، به خانواده‌های داغدار این عزیزان و هم‌دردی با ایشان، از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی و برای جمیع بازماندگان صبر و شکیبایی درخواست می‌نمایم.

با تشکر از خدمات امدادی انجام شده، از همه خدمتگزاران مردم در استان لرستان و سازمان‌های کشوری و لشگری به‌خصوص در بخش‌های امدادی و درمانی انتظار می‌رود که رسیدگی به وضعیت خانواده‌های جانباختگان و مصدومین و اسکان آنان در مکان‌های امن را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

بدیهی است اصلی‌ترین وظیفه خدمتگزاران به مردم پیشگیری از وقوع چنین حوادثی است تا از خسارت‌های جانی و مالی جلوگیری شود.»

انتهای پیام
captcha