کلاس‌های تربیتی مادر و فرزند براساس مبانی قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4073445
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

کلاس‌های تربیتی مادر و فرزند براساس مبانی قرآن برگزار می‌شود

مجموعه کلاس‌های تربیتی مادر و فرزند(ویژه گروه سنی 3 تا 18 سال) براساس مبانی قرآن و احادیث برگزار می‌شود.

کلاس‌های تربیتی مادر و فرزند براساس مبانی قرآن و احادیثبه گزارش ایکنا، کلاس‌های تربیتی مادر و فرزند (ویژه گروه سنی 3 تا 18 سال) براساس مبانی قرآن و احادیث با روش‌های نوین آموزشی با محوریت‌هایی چون تربیت، رشد، پرورش فکری و عقلی و تقویت هوش‌ مادر و فرزند برگزار می‌شود.

این دوره با محورهای آموزشی چون آموزش همزمان مبانی تعلیم و تربیت به مادر با محوریت دانش‌افزایشی و رشد مهارت، آموزش آیات موضوعی به همراه بازی با محوریت رشد اخلاقی و شخصیت‌سازی، بازی درمانی و آسیب‌شناسی‌های رفتاری و ارائه راه حل، قصه‌گویی روایی با محوریت ایجاد انس، الگوسازی و رشد عقلی و پرورش هوش، حفظ جزء ۳۰ و آموزش نکات تربیتی و دادن برنامه عملی مناسب هر سوره، آموزش انواع کارهای هنری با هدف مهارت‌افزایی و برگزاری اردو و محافل اجتماعی با محوریت رشد و پرورش هوش برگزار خواهد شد.

از دیگر موضوعات این کلاس‌ها می‌توان به پاسخ به سؤالات ذهنی کودک با محوریت رشد فکری وعقلی، حفظ ترتیبی و تفسیر نوجوان با محوریت رشد معنوی، عقلی و فکری، تدریس کتب شهید مطهری با محوریت نظام سازی فکری نوجوان، کادرسازی و تربیت نوجوانان به عنوان کمک مربی با هدف توانمندسازی نوجوان و پاسخ به شبهات و تحلیل مسائل روز اشاره کرد.

دوره فوق با تدریس محدثه کریمی‌نیا، حافظ و پژوهشگر حوزه کودک و نوجوان در چهار شعبه مرکزی واقع در دارالقرآن و عتره در خیابان وحدت اسلامی، دارالقرآن فاطمه الزهرا(س) واقع در سی‌متری نیروهوایی، ناحیه 4 شهرک زینبه در مؤسسه شهید صیادشیرازی و مدرسه مکتب‌الجواد واقع در اشرفی اصفهانی تشکیل می‌شود.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 09127030917، 09918527491، 09193833083 و 09199940089 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha