بیستمین شماره «کساء» منتشر شد
کد خبر: 4073443
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

بیستمین شماره «کساء» منتشر شد

بیستمین شماره گاهنامه کساء به منظور اطلاع‌رسانی فعالیت‌های تیرماه 1401 مدارس دانشجویی ابرار و دانشجویی اهل بیت(ع) منتشر شد.

گاهنامه «کساء»به گزارش ایکنا، بیستمین شماره گاهنامه کساء جهت اطلاع‌رسانی اخبار و فعالیت‌های تیرماه 1401 مدارس دانشجویی ابرار (علوم اجتماعی) و دانشجویی اهل بیت(ع) (خانواده) مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران منتشر شد.

این گاهنامه به سردبیری مدارس علوم اجتماعی و خانواده به کوشش سمیه افشار، مریم کوچک‌زاده، عاطفه‌سادات طباطبایی و مرضیه وحدانی و با هدف اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مدارس مذکور منتشر شد.

در این شماره مطالبی در عناوین جلسه طراحی شهر قرآن، دوره تربیت مربیان خانواده، آموزش مربیان خانواده مختص آقایان، گردهمایی «ساختار وجودی انسان»، ارائه خروجی‌ها و فعالیت‌ها به مناسبت عید غدیر، همکاری با کانون فرهنگی ـ تبلیغی روضه الشهدا و ... درج شده است.

درباره «دوره تربیت مربیان خانواده» در این شماره می‌خوانیم: «مدرسه خانواده اقدام به برگزاری دوره‌ای جهت آموزش مربیان با موضوعات زیر کرده است: بهبود روابط زوجین، بهبود کیفیت زندگی، سلامت روحی و جسمی مادران، تولد و تربیت فرزندان با حفظ گوهر حیا و عفاف، توانمندسازی فرزندان نوپا، توانمندسازی کودکان، توانمندسازی و رابطه با فرزند نوجوان، روابطی سازنده با فرزندان جوان.

در نشریه اعلام شده است که دوره تربیت مربیان خانواده طی دو مرحله در ایام تابستان و پاییز 1401 به صورت هم‌زمان حضوری و برخط برگزار می‌شود. ثبت‌نام این دوره از تاریخ 26 تیرماه 1401 آغاز شده و تا 7 مردادماه 1401 تمدید شده است».

دریافت بیستمین شماره گاهنامه کساء

انتهای پیام
captcha