نمایش دستاوردهای جامعةالقرآن در نمایشگاه «هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱»
کد خبر: 4073139
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

نمایش دستاوردهای جامعةالقرآن در نمایشگاه «هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱»

مؤسسه جامعةالقرآن الکریم با حضور در نمایشگاه «هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱» در مصلای امام خمینی(ره) به تبادل تجربیات و بهره‌مندی از ایده‌های مدیریت‌ بخش‌های مردمی و بهره‌مندی از ایده‌های نوآورانه مدیریت دستگاه‌ها و نهادها می‌پردازد.

 مدیریت و فعالیت جامعةالقرآن در نمایشگاه «هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱»منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: این مؤسسه با حضور در نمایشگاه «هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱» در مصلای امام خمینی(ره) به تبادل تجربیات و تعامل با سایر بخش‌های مردمی و بهره‌مندی از نظرات سایر دستگاه‌ها و نهادها می‌پردازد.

وی با اشاره به حضور معاون اجرایی مؤسسه و حجت‌الاسلام محمدحسین طباطبایی، قائم مقام جامعةالقرآن، در روز افتتاحیه این نمایشگاه در غرفه مؤسسه، ادامه داد: این مؤسسه در راستای برداشتن گامی در رسیدن به دولت مردمی و شناسایی ظرفیت‌های سایر نهادها و دستگا‌ه‌ها و غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه و توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح کشور به ویژه در بخش مردمی حضور پیدا کرده است.

روحی اضافه کرد: حضور در این نمایشگاه موجب می‌شود تا از نقطه نظرات مدیریت مردمی برای ارتباط بیشتر و بهتر با مدیران کشور و از طرف دیگر طی تعامل با مدیریت تشکل‌های مردمی و مجموعه‌های فعال و کارآمد در جهت حل مشکلات با ایده‌های نو و رویکردهای نوآورانه، همکاری داشته باشیم و حتی این تعامل پس از برگزاری نمایشگاه نیز به صورت شبکه‌ای میان مجموعه‌های مردمی ادامه داشته باشد.

 مدیریت و فعالیت جامعةالقرآن در نمایشگاه «هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱»

روحی اضافه کرد: این غرفه به شماره 72 تا چهارم مردادماه از ساعت 9 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) آماده ارائه خدمات به مخاطبان و بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه «هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱»

انتهای پیام
captcha