اجرای ویژه‌برنامه‌های غدیریه دارالقرآن مرکزی منطقه دو تهران
کد خبر: 4071889
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

اجرای ویژه‌برنامه‌های غدیریه دارالقرآن مرکزی منطقه دو تهران

دارالقرآن مرکزی منطقه دو شهرداری تهران به مناسبت عید غدیر خم به اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی ازجمله، عیادت از جانبازان اعصاب و روان، عیادت از خانواده شهدای سادات، جشن ویژه کودکان بی‌سرپرست و جشن خیابانی عیدانه اقدام کرده است.

به گزاش ایکنا، دارالقرآن مرکزی منطقه دو تهران طی این روز ویژه‌برنامه «احیا» را با طرح عیادت از جانبازان اعصاب و روان آسایشگاه نیایش برگزار کرد. طی این برنامه گروه سرود کشوری زینبیون قطعات زیبایی را در وصف امیر المومنین(ع) اجرا کردند.

ویژه‌برنامه «کتاب عاشقی» برنامه دیگری بود که به همت دارالقرآن مرکزی منطقه دو تهران و به مناسبت عید غدیر خم با طرح عیادت از خانواده شهدا برگزار شد. این برنامه در منزل شهیدان سیدمهدی خالقی، سیدکمال خالقی و سیدحسین مختاری، با تلات آیات قرآن توسط مدیر دارالقرآن آغاز شد.

جشن ویژه کودکان بی‌سرپرست

ویژه‌برنامه «شکوفه‌های لبخند» از دیگر برنامه‌های این روز بود که طی این برنامه کودکان شناسایی شده به جشنی دعوت شدند و پس از بازی‌های مختلف به همه آن‌ها هدایایی اهدا شد.

ویژه‌برنامه عیدانه، دیگر برنامه‌ای بود که به همت این دارالقرآن و زیر بازارچه سنتی ستارخان با غرفه‌های کودک، جلسات خانوادگی قرآن، غرفه سرود، عکاسی، پذیرایی و... به‌مناسبت عید غدیر خم در شب و روز عید اجرا شد.

انتهای پیام
captcha