فعالیت 150 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در اراک
کد خبر: 4069786
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

فعالیت 150 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در اراک

شهردار اراک با اشاره به اینکه 150 پایگاه اوقات فراغت در اراک فعال شده‌اند، اظهار کرد: برگزاری آموزش‌هایی در حوزه‌های مختلف قرآن، امداد و نجات، نرم‌افزارهای طراحی با تلفن همراه و ... بخشی از برنامه‌های این ایام هستند.

علیرضا کریمی شهردار اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، علیرضا کریمی، شهردار اراک، شنبه، 18 تیر در آیین افتتاح طرح‌ غنی‌سازی اوقات فراغت در اراک، گفت: برگزاری آموزش‌هایی در حوزه‌های مختلف از جمله امداد و نجات، نرم‌افزارهای طراحی با تلفن همراه، قرآن، داستان‌نویسی، بازیگری، عکاسی با تلفن همراه، سرود، تواشیح و رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، هنرهای رزمی، کوه‌پیمایی و پینگ‌پونگ، محور برنامه‌های اوقات فراغت شهرداری این شهرستان است.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت با هدف توانمند سازی جوانان که یکی از مؤلفه‌های هدایت جامعه است برگزار می‌شود. ۱۵۰ پایگاه تابستانی غنی‌سازی اوقات فراغت در نقاط مختلف این کلانشهر فعال شد.

شهردار اراک با یادآوری تعطیلی مدارس در فصل تابستان بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های ورزشی و آموزشی مدارس نیاز است از ظرفیت مدارس و معلمان در زمینه برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت بهره‌گیری لازم انجام شود.

 کریمی گفت: شهرداری اراک علاوه بر انجام فعالیت‌های مختلف در زمینه‌های مختلف توسعه و مبلمان شهری، انجام اقدامات فرهنگی در زمینه‌های مختلف از جمله برگزاری دوره‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام
captcha