سایه گرانی کالاها بر خدمات دولت / قیمت‌ها از درون کارخانه‌ها معین شود
کد خبر: 4069767
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

سایه گرانی کالاها بر خدمات دولت / قیمت‌ها از درون کارخانه‌ها معین شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه گرانی برخی اقلام سایه بر خدمات دولت انداخته است، اظهار کرد: از درون کارخانه‌ها قیمت‌ها معین و در رسانه‌ها اعلام شود.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد امروز، ۱۹ تیر در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلی الغدیر خرم‌آباد، اظهار کرد: عید قربان روز تسلیم در برابر ذات ربوبی و عبور از سختی‌ها است.

وی یکی از وظایف هر مسلمان را شناخت ثواب و گناه، خیر و شر، نعمت و عذاب دانست و گفت: انسان باید از مسیری را انتخاب کند که از خیر و نعمت و ثواب عبور کند و از شر و گناه و عذاب دوری کند.

شاهرخی به تفاوت موجودات و انسان‌ها اشاره کرد و گفت: برخی انسان‌ها روح کوچک و برخی دیگر روح بزرگی دارند؛ برخی‌ها با کوچک‌ترین سختی کنترل خود را از دست می‌دهند و برخی‌ها در مقابل سختی ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با یادآوری اینکه حضرت ابراهیم و اسماعیل از روح بزرگ و عطیم برخوردار بودند، ادامه داد: وقتی قمر بنی‌هاشم در کربلا به شهادت رسیدند چهره امام حسین(ع) برافروخته بود.

وی با اشاره به اینکه خداوند در روی زمین‌ ظرف‌‌هایی دارد و مقصود از ظرف‌ها قلوب هستند، ادامه داد: اولین صفت یک انسان ممتاز این است که دارای روح باصفا بوده، خیرخواه باشد دشمنی کسی را به دل نگیرد، امروز در فضای مجازی چه حرف‌هایی گفته می‌شود و چه‌قدر در فضای مجازی بداخلاقی است در حالی‌که باید ساعت‌ها نشست و بداخلاقی نکرد.

شاهرخی با اشاره به ابعاد عبادی، سیاسی و اجتماعی حج، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی تعمیق و تحول در مفاهیم حج به وجود آمد به طوری‌که در اجتماع حج مسئله فلسطین به عنوان نخستین مسئله بیان می‌شود، بیداری اسلامی در حج در میان مسلمانان ایجاد شده و از خدا می‌خواهیم وحدت و یکپارچگی جهان اسلام را مدد نماید.

امام‌جمعه خرم‌آباد با یادآوری اینکه باید تلاش دولت سیزدهم در جهت مهار کرونا، فعال شدن دیپلماسی سیاسی و اقتصادی کشور، بیمه شدن بیش از پنج میلیون نفر، سفرهای استانی، برنامه‌ریزی ساخت ۴ میلیون مسکن، را ببینیم، ادامه داد: مصوبات سفر رئیس‌جمهور از جمله سد معشوره و راه‌آهن خرم‌آباد و بروجرد به استان لرستان باید با پیگیری مستمر و تلاش مستمر رنگ عملی به خود بگیرد.

وی با اشاره به اینکه گرانی برخی اقلام سایه بر خدمات دولت انداخته است، خاطرنشان کرد: از درون کارخانه‌ها قیمت‌ها معین و در رسانه‌ها اعلام شود.

شاهرخی با بیان اینکه امروز ایران در اوج اقتدار است همه گزینه‌های روز میز رنگ باخته است، ادامه داد: امروز پهباد آمریکایی در کشور ما سرنگون و توسط دانشمندان پایین می‌آید یا کشتی ما را متوقف می‌کنند و سربازان متجاوز آمریکا و انگلیس را دستگیر می‌کنند و این اوج اقتدار ایران است.

انتهای پیام
captcha