مسابقه کتابخوانی «شرح حکمت‌های نهج‌البلاغه» برگزار می‌شود + پرسش نخست مسابقه
کد خبر: 4069636
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
توسط سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور

مسابقه کتابخوانی «شرح حکمت‌های نهج‌البلاغه» برگزار می‌شود + پرسش نخست مسابقه

سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور مسابقه کتابخوانی رویداد فرهنگی هنری چهار فصل قرآنی را از امروز برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور مسابقه کتابخوانی رویداد فرهنگی هنری چهار فصل قرآنی را از امروز شنبه 18 تیر و همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان برگزار می‌کند.

منبع این مسابقه کتاب «شرح حکمت‌های نهج‌البلاغه» نوشته سیدکاظم ارفع است و علاقه‌مندان جهت دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب مسابقه می‌توانند به سایت isqa.ir مراجعه کرده و با ارسال شماره پاسخ صحیح سوالات به سامانه پیامکی شماره 100000114 در مسابقه شرکت کنند.

سوالات مسابقه از حکمت اول تا حکمت 100 نهج‌البلاغه است و هر روز ساعت 12/30 ظهر از طریق سایت isqa.ir و iqna.ir به‌روزرسانی می‌شود.

آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 27 تیر سال جاری و همزمان با عید غدیر خم است و به برگزیدگان به قید قرعه جوایز نقدی اهداء می‌شود.

در رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی، با توجه به رویداد‌های مهم هر فصل از سال، به موضوع خاصی اختصاص یافته است و تمام برنامه‌های اجرایی در این رویداد حول آن موضوع خواهد بود و مخاطبان آن نیز تمامی دانشجویان علاقه‌مند به موضوع هستند. بر همین اساس، تمامی علاقه‌مندان به رویداد‌های فرهنگی و هنری می‌توانند ضمن عضویت در شبکه فعالان قرآنی دانشجویی از طریق پایگاه اینترنتی www.isqa.ir در این طرح شرکت کنند.

در این طرح، بخش‌های مختلفی از جمله فراخوان آثار هنری، برگزاری نشست‌های مختلف قرآنی، مسابقه کتابخوانی، جلسات تدبر در قرآن و آموزش‌های مختلف در حوزه مهارت‌های فردی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است تا ضمن آشنایی با موضوع فصل و ارتباط آن با قرآن، مجموعه‌ای از مهارت‌های فردی نیز در کنار این مفاهیم را هم آموزش ببینند.

پرسش اول مسابقه:

1- مطابق فرمایش امیرالمؤمنین (ع)، در هنگام بروز فتنه چه باید کرد؟ (ح1)

- گوشه‌گیری و انزوا

- سکوت در برابر فتنه و پرداختن به عبادت فردی

- انتخاب یکی از دو سوی فتنه

- حفظ هوشیاری و پرهیز از ابزار سیاسی شدن در دست فتنه‌گران.

انتهای پیام
captcha