ثبت‌نام 385 خرم‎آبادی در طرح «حفظ مجازی قرآن»
کد خبر: 4069558
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

ثبت‌نام 385 خرم‎آبادی در طرح «حفظ مجازی قرآن»

از ابتدای طرح حفظ مجازی قرآن کریم در خرم‎آباد تاکنون 385 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و زیر نظر مربیان و اساتید مربوطه در حال آموزش، یادگیری و آشنایی با روش‌های حفظ قرآن کریم هستند.

ثبت‌نام 385 خرم‎آبادی در طرح «حفظ مجازی قرآن »به گزارش ایکنا از لرستان، کارگروه کودکان، نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه شهرستان خرم‎آباد به اجرای مرحله دوم طرح «حفظ مجازی قرآن کریم» ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان اقدام کرده است.

این طرح به‌صورت هفتگی طی روزهای جمعه با حضور اساتید مجرب قرآنی، از ساعت 10 تا 13 در محوطه مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار می‏‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‎توانند با مراجعه به ستاد نماز جمعه مصلی الغدیر برای ثبت‌نام اقدام کنند.

دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرستان خرم‌آباد و کارگروه کودکان، نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد در اجرای این طرح مشارکت دارند.

اساتید حفظ جهت ثبت‌نام و آموزش به مدت 20 هفته در مصلی الغدیر خرم‌آباد حضور دارند و پاسخگوی سؤالات مراجعان هستند و در پایان طرح با برگزاری آزمون از برگزیدگان با لوح سپاس تقدیر و گواهی‌نامه حفظ مجازی قرآن کریم از یک تا 30 جزء اعطا خواهد شد.

از ابتدای طرح حفظ مجازی قرآن کریم تاکنون به همت امور نوجوانان و جوانان ستاد نمازجمعه شهرستان خرم‌آباد و با حمایت و پشتیبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان 385 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و زیر نظر مربیان و اساتید مربوطه در حال آموزش، یادگیری و آشنایی با روش‌های حفظ قرآن کریم هستند.

انتهای پیام
captcha