اجتماع با شکوه سلام فرمانده در هرمل لبنان + فیلم و عکس
کد خبر: 4068721
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

اجتماع با شکوه سلام فرمانده در هرمل لبنان + فیلم و عکس

شهر هرمل لبنان هم پس از شهر صور و نبطیه شاهد برپایی اجتماع سلام فرمانده و همخوانی نسخه لبنانی این سرود با نام «سلام مهدی(عج)» توسط جمع کثیری از اهالی این شهر به‌ویژه کودکان و نوجوانان بود.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، شیفتگان با دل‌هایی ملتهب از حسرت انتظار و جانهایی مشتاق دیدار و چشمانی سرشار از دلتنگی، در شهر هرمل لبنان گرد هم آمدند تا تمام معانی عشق را برای امام زمان خود ثابت کنند و در حالی که گرمای حضوری را که از دیدگانشان غایب است، در وجدانشان احساس می‌کنند، شعار می‌دهند: «سلام، یا مهدی(عج)».

صدها تن از اعضای انجمن کشافة الامام المهدی(عج)(انجمن پیشاهنگی امام مهدی) به همراه اهالی هرمل در حالی که تصاویری از مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) و همچنین فرماندهان و شهدای جبهه مقاومت نظیر سردار سلیمانی را در دست داشتند با امام زمان خود برای تکمیل راه آماده‌سازی زمینه ظهور این امام همام تجدید پیمان کردند.

جمعی از فرزندان شهدای مقاومت لبنان هم در این مراسم در حالی که تصاویر پدران شهید خود را در دست داشتند با چشمانی اشک‌بار سرود سلام فرمانده را همخوانی می‌کردند.

حسن اسکندر، دبیر حوزه هنر و استعدادهای انجمن کشافة المهدی در هرمل برپایی اجتماع سلام فرمانده را از آرزوهای اهالی هرمل خواند و گفت: مردم انگیزه داشتند تا آنجا که می‌توانند در موفقیت برگزاری آن سهیم باشند و  انتخاب مکان سازمان وقف هرمل به دلیل ارتباط تاریخچه این مکان با آغاز مقاومت بوده است.

نسخه لبنانی این سرود که با واژگان و نماد‌های خاص لبنانی­ غنی شده است چندی پیش نیز با حضور جمع کثیری از کودکان و نوجوانان لبنان در استادیوم شهر صور در جنوب لبنان و منطقه نبطیه همخوانی شد.

این سرود در لبنان با نام «امام زمانی، سلام یا مهدی» و «عاهدناک إمام زمانی» و با نظارت انجمن پیشاهنگی امام مهدی(عج) همسرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha