ظرفیت آموزش و پرورش برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به کار گرفته شود
کد خبر: 4068613
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶

ظرفیت آموزش و پرورش برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به کار گرفته شود

مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور با بیان اینکه جامعه هدف عظیمی در اختیار و تحت پوشش آموزش و پرورش است، گفت: باید تمام دستگاه‌ها از بستر آموزش و پرورش برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهره ببرند و در این زمینه در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند.

آرزو ذکایی‌فر، مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، آرزو ذکایی‌فر، مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور امروز، 13 تیرماه در آیین اختتامیه مرحله استانی یازدهمین دوره جشنواره «نوجوان سالم» استان فارس که در شیراز برگزار شد، گفت: در موضوع آسیب‌های اجتماعی در واقع موفقیت مرهون همگرایی و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف است.

وی با اشاره به اقدامات چندین ساله سازمان بهزیستی در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افزود: سازمان بهزیستی آماده است تا ظرفیت خود را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور در ادامه به برگزاری جشنواره «نوجوان سالم» اشاره کرد و برگزاری این جشنواره‌ها را بسیار ارزشمند و تاثیر گذار دانست.

ذکایی‌فر گفت: جامعه هدف عظیمی در اختیار و تحت پوشش آموزش و پرورش است و باید تمام دستگاه‌ها از بستر آموزش و پرورش برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهره ببرند و در این زمینه در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند.

وی تصریح کرد: دوران نوجوانی دورانی طلایی در رشد و بالندگی است و لازم است برنامه‌ریزی‌های دقیقی در جهت پیشرفت این عزیزان انجام شود که بازخورد این جشنواره‌ها نیز در همین جهت است.

انتهای پیام
captcha