ثبت‌نام 1436 لرستانی در مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4068265
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

ثبت‌نام 1436 لرستانی در مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به ثبت‌نام یک هزار و 436 لرستانی برای شرکت در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف، گفت: از این تعداد 414 نفر در بخش آوایی ثبت‌نام کرده‌اند که 197 نفر آقا و 217 نفر خانم هستند.

تقی دریکوندی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، تقی دریکوندی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان، 11 تیرماه  با اشاره به پایان مرحله نام‌نویسی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه، گفت: ثبت‌نام مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات از 21 اردیبهشت آغاز و در بخش آوایی تا 30 خرداد و در بخش معارفی تا 10 تیرماه ادامه داشت.

وی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و 436 نفر از استان لرستان برای این مسابقات ثبت‌نام کردند، ادامه داد: از این تعداد 414 نفر در بخش آوایی ثبت‌نام کرده‌اند که 197 نفر آقا و 217 نفر خانم هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان اینکه آقایان و بانوان شرکت‌کننده در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج، 10، 20 جزء و کل، دعاخوانی و تواشیح به رقابت می‌پردازند، افزود: در بخش آقایان نیز رشته‌ اذان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در استان لرستان در هفت منطقه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: بیشترین شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات در شهرستان‌های خرم‌آباد، کوهدشت، دلفان و پلدختر بوده است.

انتهای پیام
captcha