برپایی جلسه تخصصی قرائت در شهرک ولیعصر(عج) تهران
کد خبر: 4067181
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

برپایی جلسه تخصصی قرائت در شهرک ولیعصر(عج) تهران

جلسه آموزش تخصصی قرائت قاری و مدرس قرآن دوشنبه هر هفته در دارالقرآن امام هادی(ع) واقع در شهرک ولیعصر(عج) برگزار می‌شود.

جلسه آموزش تخصصی قرائت قاری و مدرس قرآنبه گزارش ایکنا، جلسه آموزش تخصصی قرائت قرآن مسعود نوری، قاری ممتاز و مدرس قرآن، دوشنبه هر هفته در دارالقرآن امام هادی(ع) واقع در شهرک ولیعصر(عج) برگزار می‌شود.

این جلسه در شش ماهه ابتدایی سال از ساعت 17 و در نیمه دوم سال پس از اذان مغرب و عشا برگزار می‌‌شود و قاریان و حافظان با حضور در این جلسه از نکات آموزش تخصصی علوم و فنون قرائت، صداسازی، تقویت حنجره، افزایش قدرت صدا و ... بهره‌مند می‌شوند.

یادآور می‌شود، این جلسه با قدمت حدود 22 سال در مسجد امام هادی(ع)، دارالقرآن الکریم امام هادی(ع) در حال برگزاری است و در برهه‌ای به دلیل طرح توسعه و بازسازی مسجد، این جلسات بدون تعطیلی در منزل این قاری ممتاز برگزار شد.


بیشتر بخوانید: 


مسجد امام هادی(ع) در بزرگراه آیت‌الله سعیدی، شهرک ولیعصر(عج)، خیابان شهید غلامعلی مسلمی قرار دارد.

مسعود نوری، متولد سال ۵۸ در تهران است و از ۱۲سالگی در کلاس‌ آموزش صوت‌ و لحن استاد صفایی در مسجد ابوذر حضور یافته و با کلاس‌های تخصصی سیدمحسن خدام‌حسینی آشنا شده است. او از محضر استادانی چون نصرت‌الله حسینی، محمد امینی، احمد ابوالقاسمی و سیدمحسن موسوی‌بلده بهره‌مند شده است. نوری دارای مقام‌هایی چون رتبه نخست در مسابقات قرآن دانشجویان سراسر کشور در سال ۷۶ و رتبه دوم در سال ۷۹، رتبه اول مسابقات قرآن نیروهای مسلح در سال ۸۴ و مقام اول مسابقات منتخبان جلسات قرآنی سراسر کشور (اجرا شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در اصفهان) است.

او همچنین دارای رتبه نخست مسابقات کارمندان سراسر کشور است و در مسابقات سازمان اوقاف استان تهران دو بار حائز رتبه اول و یک‌بار در مسابقات اوقاف منطقه‌ای بین استان‌های تهران و قم در سال ۸۸ مقام اول را به دست آورده است. همچنین در سال ۸۸ و 1401 به همراه گروه اعزامی قاریان کشور به حج تمتع اعزام و امسال به عنوان نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی معرفی شده است.

انتهای پیام
captcha