هیئت مدیره خانه مطبوعات در برخورد با منتقدان از تهدید خودداری کنند
کد خبر: 4066983
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

هیئت مدیره خانه مطبوعات در برخورد با منتقدان از تهدید خودداری کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه برخورد کریمانه با منتقدین و مخالفان از سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است، گفت: اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات لرستان نباید در برخورد با منتقدین و مخالفان از شیوه‌های اشتباهی همچون حذف، تهدید و ... استفاده کنند.

منصور احمدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، منصور احمدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان امروز، ششم تیر در جمع اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات لرستان، گفت: پذیرفتن نتیجه انتخابات هیئت مدیره منوط به شرایطی از جمله برگزاری مجمع عمومی به عنوان حق قانونی اعضاست.

وی با تأکید بر اینکه خانه مطبوعات سنگر دفاع از حریم رسانه و مطبوعات استان است، افزود: کسی که در این سنگر حضور ندارد، نمی‌تواند مدعی دفاع باشد و اگر قرار است برای دفاع از مطبوعات، جهاد کنید باید در سنگر و در خط مقدم حضور داشته باشید و کسانی که موجودیت این سنگر را به رسمیت نمی‌شناسند، نمی‌تواند مدعی دفاع از حق اصحاب رسانه و مطبوعات باشند.

احمدی اضافه کرد: با تمام وجود از موجودیت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان به عنوان سنگر دفاع از حقوق اصحاب رسانه و مطبوعات، دفاع می‌کنیم و مشروط به پذیرفتن و انجام سه شرط، نتایج انتخابات هیئت مدیره خانه را می‌پذیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: ساماندهی و پالایش اعضای خانه طی ده روز آینده، برگزاری مجمع عمومی به عنوان حق قانونی اعضای خانه و ارائه برنامه چشم‌انداز عملیاتی پنج ماهه، شروط اداره کل برای پذیرفتن نتایج انتخابات هیئت مدیره است. 

وی گفت: برخورد کریمانه با منتقدین و مخالفان از سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات لرستان نباید در برخورد با منتقدین و مخالفان از شیوه‌های اشتباهی همچون حذف، تهدید و ... استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha