پخش فینال برنامه استعدادیابی «اسراء» از امشب + فیلم
کد خبر: 4066869
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

پخش فینال برنامه استعدادیابی «اسراء» از امشب + فیلم

پخش مرحله فینال فصل یازدهم مسابقه تلویزیونی اسراء، تنها مسابقه استعدادیابی رسانه ملی در حوزه قرآن کریم، از امشب آغاز می‌شود.

آغاز پخش فینال تنها مسابقه استعدادیابی - قرآنی رسانه ملی + تیزر

به گزارش ایکنا، پخش تلویزیونی مرحله فینال فصل یازدهم مسابقه استعدادیابی اسراء از امشب ششم تیرماه و از طریق شبکه قرآن و معارف سیما آغاز می‌شود.

ضبط دوره یازدهم مسابقه تلویزیونی اسراء که تنها مسابقه استعدادیابی رسانه ملی و کشور در حوزه قرآن کریم است، از دی‌ماه سال قبل آغاز شد. محل ضبط این فصل حسینیه امینی‌ها در استان قزوین بوده است.

در مرحله اول این مسابقه بیش از هزار نفر در سه رشته تقلید از سبک محمد صدیق منشاوی، مصطفی اسماعیل و عبدالباسط حضور داشتند که از بین آنها 140 نفر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

در ادامه از بین 140 قاری راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی 39 نفر به انتخاب هیئت داوران به فینال دوره یازدهم مسابقه تلویزیونی اسراء راه یافتند. مسابقه تلویزیونی اسراء در دوره یازدهم با حضور سیدمحمدجواد حسینی، حامد ولیزاده و مهدی غلام‌نژاد داوری می‌شود.

در این مرحله 15 قاری در رشته استاد منشاوی، 15 قاری در رشته استاد مصطفی اسماعیل و 9 قاری نیز در رشته استاد عبدالباسط حضور دارند. در فینال این مسابقات هر شرکت‌کننده حدود چهار دقیقه تلاوت خواهد داشت.

آغاز پخش فینال تنها مسابقه استعدادیابی - قرآنی رسانه ملی + تیزر

راه‌یافتگان به فینال این دوره از مسابقات از استان‌هایی همچون بوشهر، خوزستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، قزوین، البرز و قم هستند.

گروه تهیه مسابقه تلویزیونی اسراء برای معرفی بیشتر فینالیست‌های این دوره، به شهرهای محل زندگی شرکت‌کنندگان رفته و مستندهای کوتاهی از این افراد تهیه کرده است. این مستندها که زمان آن بین 5 تا 10 دقیقه است، قبل از تلاوت هر شرکت‌کننده پخش خواهد شد.

یادآوری می‌شود، مسابقه استعدادیابی ـ قرآنی اسراء با اجرا و تهیه‌کنندگی سیدوحید مرتضوی به روی آنتن می‌رود. این مسابقه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه رأس ساعت 21 پخش می‌شود. 

انتهای پیام
captcha