آغاز طرح‌ «نشاط قرآنی» در امتداد سواحل مکران + عکس
کد خبر: 4066387
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

آغاز طرح‌ «نشاط قرآنی» در امتداد سواحل مکران + عکس

همزمان با ایام اوقات فراغت نوجوانان و جوانان افتتاحیه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی با عنوان طرح «نشاط قرآنی» در تیپ سوم تکاروان دریایی حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) منطقه سوم نبوت برگزار شد.

طرح‌ «نشاط قرآنی» در امتداد سواحل مکرانناوسروان سعید ملایی، مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش (کنارک) در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به آغاز ثبت‌نام کلاس‌های قرآن ترم تابستان، اظهار کرد: با توجه به شروع اوقات فراغت دانش‌آموزان، برنامه‌های متنوع قرآنی و فرهنگی برای خانواده‌ها و فرزندان در نظر گرفته شده است که افتتاحیه آن با برگزاری طرح نشاط قرآنی با محوریت فعالیت‌های ترم تابستان با حضور و سخنرانی امیر حسین حسنی، فرمانده منطقه سوم دریایی نبوت کنارک و حجت‌الاسلام حسنعلی کرزیر، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ سوم حمزه سیدالشهدا(ع) و حجت‌الاسلام موسی زارعی‌نژاد، مدیر جدید عقیدتی ـ سیاسی منطقه سوم در شهرک تکاوران تیپ سوم برگزار شد.

وی ادامه داد: این برنامه با اجرای سرود سلام فرمانده توسط فرزندان کارکنان پایور، تجلیل از خانواده‌های نمونه قرآنی و فرزندان منتخب رشته‌های مختلف قرآنی از جمله نوحافظان همراه بود.

ملایی بیان کرد: برگزاری جشنواره مجازی حدیث آجا ویژه فرزندان دختر و پسر زیر ۱۵ سال در رشته‌های شعر، نقاشی، عکاسی، ساخت کلیپ و تیزر، تئاتر و طراحی پوستر، مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌ها از دیگر برنامه‌های ایام تابستان است.

یادآور می‌شود، طی ایام تابستان در کنار برگزاری دوه‌های آموزشی در بستر مجازی، دوره‌های حفظ موضوعی و ترتیبی، فنون قرائت و تلاوت قرآن، اذان، تواشیح و همخوانی و تفسیر قرآن در مقاطع مختلف سنی به صورت حضوری در دفتر مجتمع فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرک شهید مولایی همراه با برنامه‌های مناسبتی و  تفریحی و ورزشی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 09919674954 تماس بگیرند و یا از طریق پیام‌رسا‌ن‌ها با شماره 0937125199 در ارتباط باشند.

انتهای پیام
captcha