ضرورت ساخت جاده‌های استاندارد در بخش یزدان‌آباد
کد خبر: 4066284
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

ضرورت ساخت جاده‌های استاندارد در بخش یزدان‌آباد

امام جمعه یزدان‌آباد با اشاره به تصادفات جاده‌ای در یزدان‌آباد گفت: حداقل کاری که مسئولین می‌توانند انجام دهند احداث یک جاده است و از نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر مسئولین انقلابی درخواست داریم به این امر نیز رسیدگی کنند.

حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی امام جمعه یزدان‌آباد

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی، امام جمعه یزدان‌آباد، امروز، ۳ تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزدان‌آباد ضمن دعوت به رعایت تقوی الهی و با تبریک تکریم و معارفه فرماندهی سپاه ناحیه زرند از خدمات سرهنگ پاسدار اکبر کردی‌راستود تقدیر کرد.

وی ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و تبریک هفته قوه قضاییه، از دادستان زرند برای برگزاری جلسه‌ای در ارتباط با معادن شهرستان تشکر کرد و افزود: سهم مردم از این معادن تا به حال چه بوده است؟ مسئولین در جواب خون‌هایی که ریخته شد و مشکلاتی که جود دارد برای این مردم چه کردند؟ جاده‌های ما امروز جواب‌گوی این همه رفت و آمد نیست و هر روز حادثه تازه‌ای رخ می‌دهد و خانواده‌ای داغدار می‌شود.

حجت‌الاسلام ایزدی با اشاره به تصادف امروز در جاده معدن(تصادف کامیون و مینی‌بوس در محور جلال‌آباد به یزدان شهر و کشته شدن ۳ نفر) گفت: حداقل کاری که مسئولین می‌توانند انجام دهند احداث یک جاده است، هر چند که سهم مردم ما بیش از این است ولی متاسفانه اقدامی صورت نگرفته؛ از نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر مسئولین انقلابی درخواست داریم به این امر نیز رسیدگی کنند.

امام جمعه یزدان‌آباد موضوع اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: دانش‌آموزان از کلاس‌هایی که برنامه‌ریزی شده استقبال کنند زیرا مسئولین امر تلاش دارند این کلاس‌ها را به صورت رایگان برگزار کنند.

انتهای پیام
captcha