ضبط ۸۲ قطعه تلاوت تصویری از ۲۶ قاری ممتاز استان مرکزی + عکس
کد خبر: 4065171
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

ضبط ۸۲ قطعه تلاوت تصویری از ۲۶ قاری ممتاز استان مرکزی + عکس

تعداد ۸۲ قطعه تلاوت تصویری از ۲۶ قاری ممتاز استان مرکزی در یک همکاری مشترک بین صدا و سیمای استان مرکزی و شورای عالی قرآن ضبط شد.

به گزارش ایکنا، در ادامه تولیدات تلاوت قرآن در استان‌ها، در یک همکاری مشترک بین صدا و سیمای استان مرکزی و شورای عالی قرآن، تعداد ۸۲ قطعه تلاوت تصویری از ۲۶ قاری ممتاز استان مرکزی ضبط شد.

ضبط این تلاوت‌ها در بقاع امام‌زاده علی اصغر(ع) ساوه، امام‌زاده سید اسحاق(ع) ساوه، امام‌زاده شاهزاده حسین(ع) ساوه، امام‌زاده اسماعیل(ع) یل‌آباد، امام‌زاده محمدعابد(ع) فراهان و امام‌زاده عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) اراک انجام شد.

محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن در این خصوص گفت: در هفته‌های گذشته آموزش و کارورزی قطعاتی که بنا بود توسط قاریان در استودیو تلاوت شود به صورت مجازی در دستور کار حوزه تولید شورای عالی قرآن قرار گرفت و قراء آمادگی لازم را جهت اجرای موفق به دست آوردند.

وی ادامه داد: این برنامه تولیدی از ۲۲ تا ۲۵ خردادماه در بقاع متبرکه استان مرکزی با حضور مهدی تیموری، مدیر تولید شورای عالی قرآن و سیدمحمد کرمانی، کارشناس تولید شورا انجام شد.

میرزاجانی، از همکاری مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی، تهیه‌کننده برنامه، نماینده شورای عالی قرآن در استان مرکزی، همچنین از تلاش‌های همکاران حوزه نظارت و هیئت اعزامی شورا قدردانی کرد و گفت: تلاوت‌هایی که ضبط شده، پس از طی مراحل تدوین و نظارت، ان‌شاءالله به زودی در اوقات اذانگاهی شبکه آفتاب پخش خواهد شد.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن اظهار امیدواری کرد که با اهتمام صدا و سیمای مراکز استان‌ها و با همراهی جامعه قرآنی، فرایند تولید تلاوت از قاریان بومی در سایر استان‌ها هم به زودی آغاز شود.

یادآوری می‌شود برگزاری جلسه با داریوش دبیقی، مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی، حجت‌الاسلام دهقانی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و حضور در جلسات قرآن هفتگی مرتضی کرمی و مجید جدیدی از دیگر برنامه‌های هیئت اعزامی شورای عالی قرآن بود.

انتهای پیام
captcha