گرامیداشت یاد جانباختگان حوادث اخیر در جلسه تلاوت و استماع قرآن
کد خبر: 4062992
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

گرامیداشت یاد جانباختگان حوادث اخیر در جلسه تلاوت و استماع قرآن

چهارمین جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم، با گرامیداشت یاد جانباختگان حادثه متروپل آبادان و سانحه قطار مشهد-یزد همراه شد.

گرامیداشت یاد جانباختگان حوادث اخیر در جلسه تلاوت و استماع قرآنبه گزارش ایکنا، چهارمین جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم، با حضور استادان، قاریان و حافظان ممتاز و مشارکت برخط و ارتباط تصویری قرآنیان سایر استان‌ها برگزار شد.

بنابر این گزارش، شورای عالی قرآن همواره به بهانه‌های مختلف از جمله برگزاری جلسات آموزشی، نشست‌های تخصصی و محافل بزرگداشت شخصیت‌های قرآنی، تلاش کرده فضای اجتماع قرآنیان را فراهم کند. از آذرماه سال گذشته هم در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، برپایی محفل تخصصی تلاوت با عنوان «جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم» در دستور کار شورای عالی قرآن قرار گرفت که یک نوبت در ماه برگزار شود.


گزارش تصویری چهارمین جلسه استماع و تلاوت قرآن


چهارمین جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم، شب گذشته چهارشنبه ۱۸ خردادماه، پس اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهرا(س) آغاز شد.
گرامیداشت یاد جانباختگان حوادث اخیر در جلسه تلاوت و استماع قرآن
در این جلسه پرشور و معنوی که با مدیریت علی‌اکبر ملکشاهی، پیشکسوت قرآنی کشورمان همراه بود، حسین فردی، سیداحمد مقیمی، حمید مجیدی‌مهر، حمیدرضا نصیری و مسعود خیری آیاتی از کلام‌الله مجید را به زیبایی تلاوت کردند و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند.

اجرای تلاوت ترتیل توسط شجاع زویدات، حافظ بین‌المللی قرآن و دارنده اجازه قرائات عشر که از شهر آبادان در این محفل حضور یافت، همچنین اجرای ابتهال توسط سیدمحمدهادی قاسمی و پخش گزیده‌ای از سخنان آیت‌الله فاطمی نیا، از دیگر بخش‌های جذاب این جلسه بود.

گرامیداشت یاد جانباختگان حوادث اخیر در جلسه تلاوت و استماع قرآن

یادآور می‌شود، با توجه به حادثه اخیر ساختمان متروپل آبادان و سانحه قطار مشهد-یزد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان این دو اتفاق تلخ، ثواب تلاوت‌های این جلسه به روح عزیزان از دست رفته هدیه شد.

 

انتهای پیام
captcha