نصب تابلوی «بن بست قصه» در شهرستان قروه
کد خبر: 4059877
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵

نصب تابلوی «بن بست قصه» در شهرستان قروه

تابلوی «بن بست قصه» بن بست منتهی به مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قروه با پیگیری مربی مسئول مرکز فرهنگی - هنری کانون و همکاری شهرداری این شهرستان نصب شد.

تابلو بن بست قصه در قروه

شیما صمدی، مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با پیگیری مربی مسئول مرکز فرهنگی - هنری کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوانان شهرستان قروه و با همکاری شهرداری این شهرستان بن بست منتهی به مرکز کانون به نام «بن بست قصه» نامگذاری شد.

وی افزود: نامگذاری این بن بست به اسم قصه گامی کوچک در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ قصه‌گویی بین خانواده‌ها و معرفی کردن دوباره این فرهنگ بین کودکان و نوجوانان است تا شهر و شهروندان را با این نمادهای فرهنگی جامعه بیشتر مأنوس کند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام درپی پیشنهاد کانون شهرستان قروه و با موافقت شورای نامگذاری خیابان‌ها و معابر قروه صورت گرفته است، افزود: این نامگذاری در راستای توجه به حقوق کودکان و نوجوانان و آشنایی آن‌ها با فعالیت‌های فرهنگی و افزایش توجه بزرگسالان به حقوق کودکان انجام شده است.

صمدی یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایی است که کودکی بسیاری از هنرمندان و بزرگان امروزی کشور و استان را شکل داده و توانسته تأثیر مهمی بر خلاقیت و افزایش اعتماد به نفس و در نتیجه موفقیت این افراد داشته باشد.

انتهای پیام
captcha