حشد الشعبی معادله جنگ با تروریسم را تغییر داد
کد خبر: 4059504
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
کنسول بحرین در نجف:

حشد الشعبی معادله جنگ با تروریسم را تغییر داد

کنسول بحرین در نجف با خیره‌کننده توصیف کردن نقش حشد الشعبی در جنگ با تروریسم، فتوای تاریخی مرجعیت عالی‌قدر را عاملی تعیین‌کننده در این جنگ خواند.

به گزارش ایکنا به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی حشد الشعبی، عبداللطیف بن جاسم السکران، سرکنسول بحرین در نجف، روز سه‌شنبه با تقدیر از جان‌فشانی‌های حشد الشعبی خاطرنشان کرد: فتوای تاریخی مرجعیت عالی‌قدر معادله جنگ با گروه تروریستی داعش را تغییر داد.

این دیدار در جریان بازدید کنسول بحرین از مقر تیپ دوم حشد الشعبی صورت گرفت، وی در این بازدید با سرلشکر شیخ طاهر الخاقانی فرمانده مقر نیز دیدار کرد.

کنسول بحرین در این دیدار تصریح کرد: ما تحت تأثیر فداکاری‌های مردم عراق در راه میهن خود قرار گرفته‌ایم و پیروزی‌هایی که در این راه به دست آمد، در تاریخ جاودان خواهد شد. به گفته وی، فتوای مرجعیت سرزمین عراق را حفظ کرد.

وی گفت: آنچه حشد الشعبی در این جنگ انجام داد، باید مورد توجه قرار بگیرد. به گفته کنسول بحرین در نجف شکست گروهی تروریستی که اسلام را بهانه اعمال جنایت‌کارانه خود را قرار داده بود حال‌آنکه این اعمال هیچ ارتباطی با اسلام نداشت و فتوای مرجعیت در این میان بیشترین تأثیر داشت و این فتوای تاریخی معادله جنگ را تغییر داد.

انتهای پیام
captcha