اهدای آثار و جایزه‌های فریبا کلهر به موزه ملی کودک کانون
کد خبر: 4059343
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

اهدای آثار و جایزه‌های فریبا کلهر به موزه ملی کودک کانون

فریبا کلهر نویسنده کودک و نوجوان مجموعه‌ای از آثار و جایزه‌های خود را به موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا کرد.

فریبا کلهر

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حفظ و نگهداری آثار و تاریخ هنر و ادبیات کودک و نوجوان در ایران، همواره از اهداف و وظایف موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

در راستای این هدف، موزه کودک گنجینه‌ای از ارزشمندترین خاطرات و دستاوردهای ۵۶ ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در خود جای‌داده است.

لطف و عنایت نویسندگان و هنرمندان بزرگ حوزه کودک و نوجوان این مرزوبوم و اهدای آثار و افتخارات ارزشمند خود به موزه، همواره به غنی‌تر شدن این مجموعه کمک کرده است.

با توجه به این امر «فریبا کلهر» نویسنده نام‌آشنای حوزه کودک و نوجوان آثار و افتخارات خود که حاصل ۳۵ سال فعالیت است به موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون اهدا کرد. این مجموعه شامل ۷ تندیس، ۳۸ لوح تقدیر و ۲۲۱ کتاب از آثار وی است.

موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران واقع شده است. علاقه‌مندان از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ روزهای شنبه تا چهارشنبه می‌توانند از این موزه بازدید کنند.

انتهای پیام
captcha