نمایشگاه کتب انیمیشن برپا شد
کد خبر: 4059124
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
همزمان با برگزاری جشنواره پویانمایی

نمایشگاه کتب انیمیشن برپا شد

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمایشگاه خرداد خود را با‌ عنوان «درخت بخشنده» به ارائه کتاب‌های فارسی و غیرفارسی انیمیشن شده اختصاص داده است.

برپایی نمایشگاهی از کتاب‌هایی که انیمیشن شد

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه مرجع کانون هر ماه منتخبی از آثار خود را در قالب نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد. بر همین اساس با توجه به برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی در خرداد امسال منتخبی از کتاب‌های فارسی و غیرفارسی انیمیشن شده در این نمایشگاه نمایش داده شده است.

«رستم و اسفندیار» نوشته مرجان فولادوند، «زندگی پشت و رو» نوشته تاینها‌ لای، «شگفتی» نوشته آر.جی پالاسیو، «در جستجوی قطعه گمشده» نوشته شل‌سیلور استاین و «The little prince» ، «The gruffalo's child» و « «The secret gardenنوشته مری پاپینز از کتاب‌های موجود در این نمایشگاه است.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا پایان خرداد، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۷ به کتابخانه مرجع کانون واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha