افتتاح ساختمان جدید مؤسسه راه قرآن در عید غدیر
کد خبر: 4059090
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

افتتاح ساختمان جدید مؤسسه راه قرآن در عید غدیر

مدیرعامل مؤسسه راه قرآن استان کرمان از افتتاح ساختمان جدید این مؤسسه در عید غدیر خبر داد و گفت: در حال آماده‌سازی یک منزل وقفی برای فعالیت‌های قرآنی هستیم.

محمدعلی مشهدیمحمدعلی مشهدی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت راه قرآن استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از آماده‌سازی یک منزل وقفی برای فعالیت‌های قرآنی از سوی این مؤسسه خبر داد و گفت: این منزل از سوی نوه سیدیوسف سجادیان، از روضه‌خوان‌ها و سادات بزرگوار شهر کرمان اهدا شده و در حال آماده‌سازی این مجموعه هستیم و افتتاحیه آن را همزمان در عید غدیر خم خواهیم داشت.

وی افزود: این مجموعه 450 متری برای قرآن هدیه شده و با کمک خیران در حال بازسازی است. این ساختمان ششمین شعبه این مؤسسه خواهد بود. مردم کرمان در زمان حیات سیدیوسف سجادیان به این خانه اعتقاد داشتند، در آن زمان حیاط خانه تبدیل به حسینیه شده بود و بعد از فوت ایشان، فرزندان و نوه‌هایشان، بخش مسکونی را به دارالقرآن تبدیل کردند.

مدیرعامل مؤسسه راه قرآن کرمان اظهار کرد: در حال برنامه‌ریزی برای جذب تعداد بیشتری قرآن‌آموز و گسترش فعالیت‌های قرآنی هستیم.

یادآوری می‌شود، شعبه اصلی این مؤسسه در خیابان فیروزآباد شهر کرمان، شعبه دوم در خیابان آیت‌الله خامنه‌ای کرمان، شعبه سوم در شهرستان بم، شعبه چهارم در شهر تک‌رود و شعبه پنجم نیز در شهر محی‌آباد واقع شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha