زائران ایرانی حرم حضرت زینب(س) در سلامت کاملند
کد خبر: 4058654
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹

زائران ایرانی حرم حضرت زینب(س) در سلامت کاملند

معاون عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه برنامه اعزام زائران کشورمان به سوریه طبق روال انجام می‌شود، گفت: حمله رژیم صهیونیستی به سوریه مشکلی برای زائران ایرانی ایجاد نکرده است.

به گزارش ایکنا، فارس نوشت: رژیم صهیونیستی، شب گذشته منطقه زینبیه در دمشق را هدف قرار داد و در فاصله دو کیلومتری حرم حضرت زینب(س) علیهما آتش‌سوزی ایجاد شد.

حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی، معاون عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص وضعیت زائران ایرانی حاضر در دمشق، گفت: همه زائران در صحت و سلامت هستند و مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشده است.

معاون عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه پرواز برای انتقال زائران ایران به دمشق برقرار است، ادامه داد: تا این لحظه اعزام زائران لغو نشده و طبق روال گذشته سفر زائران به حرم حضرت زینب(س) و رقیه(س) انجام می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به تفاهم‌نامه بین ایران و سوریه، مسئولان سوری امنیت زائران کشورمان را تأمین می‌کنند و زائران بدون نگرانی می‌توانند به زیارت سوریه مشرف شوند.

گفتنی است، بر اساس تفاهم ایران و ‌عراق سالانه ۱۰۰ هزار ایرانی به صورت هوایی به سوریه اعزام می‌شوند. همچنین با توجه به مشکلات پروازی، در این دوره از اعزام‌ها زائران به مدت یک هفته در دمشق حضور دارند.

انتهای پیام
captcha