کمک ۵ میلیارد تومانی هلال احمر لرستان به نیازمندان
کد خبر: 4056145
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

کمک ۵ میلیارد تومانی هلال احمر لرستان به نیازمندان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به راه‌اندازی صندوق اقلام و تجهیزات امانی در لرستان، گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا به چهار هزار نفر از افراد کم‌بضاعت و نیازمند لرستان، پنج میلیارد تومان کمک حمایتی شد.

صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان به گزارش ایکنا از لرستان، صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان، ۲۰ اردیبهشت در یک گفت‌وگوی خبری با گرامیداشت هفته جمعیت هلال احمر به فعالیت خانه‌های هلال در استان اشاره کرد و گفت: با افتتاح سه خانه هلال در روستا‌ها تعداد خانه‌های هلال در استان لرستان به ۲۰۰ خانه هلال افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به فعالیت ۱۹ پایگاه ثابت و ۵ پایگاه موقت امداد جاده‌ای در لرستان، به راه‌اندازی مراکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر در شهر‌های خرم‌آباد و بروجرد اشاره کرد و افزود: مراکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر در دو شهر نورآباد و کوهدشت هم راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان همچنین با اشاره به راه‌اندازی صندوق اقلام و تجهیزات امانی در لرستان، گفت: شهروندان در صورت نیاز می‌توانند برای دریافت این اقلام به جمعیت هلال احمر مراکز شهرستان‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

رضائیان اضافه کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا به چهار هزار نفر از افراد کم‌بضاعت و نیازمند لرستان، پنج میلیارد تومان کمک حمایتی شد.

وی بیان کرد: جوانان علاقه‌مند به همکاری با جمعیت هلال احمر با در دست داشتن کپی شناسنامه و کارت ملی و نیز یک قطعه عکس به مراکز جمعیت هلال احمر مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha