تکریم خانواده‌های شهدا همسنگ تکریم نظام اسلامی است
کد خبر: 4055188
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

تکریم خانواده‌های شهدا همسنگ تکریم نظام اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان تکریم خانواده‌های شهدا را همسنگ تکریم نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اگر فرهنگ شهدا در جامعه مستولی شود هیچ نقطه تاریکی نخواهیم داشت.

بهرام ستاری‌دستنایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، بهرام ستاری‌دستنایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، امروز، 17 اردیبهشت در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان که در سالن اجتماعات پردیس علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: هر چه بالندگی و درخشش در نظام اسلامی ایران داریم یه میمنت جامعه ایثارگری و شهداست.

وی تکریم از خانواده‌های شهدا را همسنگ تکریم نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مفتخر به این است که افتخار خود را از شهدا گرفته است، چراکه در جهان گرفتار آشفته بازار، کشتی نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری و خون شهدا در جایگاه امن سکنی گزیده است و این امنیت و آرامش و آسایش به برکت خون شهداست.

ستاری‌دستنایی با بیان اینکه شهدا چراغ راه هدایت هستند و آیندگان به تأسی از شهدا می‌توانند راه روشنی داشته باشند، افزود: استاندار لرستان و تیم کاری آنان که بر مبنای رسالت کاری، افتخار خدمتگزاری به مردم را دارد خدمت به جامعه ایثارگران را سرلوحه خود می‌داند و با آنچه در اختیار داریم در خدمت جامعه ایثارگران لرستان هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تقدیر از زحمات مدیرکل سابق بنیاد شهید لرستان و تبریک به مدیرکل جدید، گفت: مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از نیروهای جهادی و پرتلاش در عرصه تبیین و تفکر انقلابی بوده و قطعاً قدردان این جایگاه خواهد بود و از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه گنجینه شهدا گنجینه قوی و غنی است که می‌تواند چراغ راه تمام مدیران و جامعه باشد و باید این گنجینه قوی را پاس بداریم، افزود: اگر فرهنگ شهدا در جامعه مستولی شود هیچ نقطه تاریکی نخواهیم داشت و همه چیز شفاف خواهد بود.

ستاری با بیان اینکه امروز دولت سیزدهم به‌عنوان دولتی برآمده از گفتمان انقلاب رسالت خود را در عرصه خدمت به جامعه ایثارگران به تمام و کمال دنبال می‌کند و انتظار ما از مدیرکل توجه به جامعه ایثارگران لرستان است، اظهار کرد: شش هزار و ۵۴۴ شهید و ۱۶ هزار ایثارگر و آزاده در لرستان وجود دارد که این حجم جامعه ایثارگری در ابعاد درمانی، مسکن و اشتغال باید در سطح آرامش قرار بگیرند‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه ندای واحدی در راستای خدمتگزاری در استان وجود دارد، گفت: اگر دشمنان دنبال تفرقه هستند بدانند تیم مدیریتی استان به راهبردی استاندار با تمام توان حرکت می‌کند و در این راه از هیچ توطئه‌ای ابایی ندارد.

انتهای پیام
captcha