پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت عید سعید فطر
کد خبر: 4054548
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت عید سعید فطر

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت.

پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت عید سعید فطربه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد به مناسبت عید سعید فطر  پیامی به شرح زیر صادر کرد:

«بسمه تعالی

الحمد لله على ما هدانا و له الشكر على ما اولانا

عید سعید فطر تجلی یک ماه بندگی و اطاعت پروردگار و پاکی جان در نهر پاک رمضان است؛ عید زیبایی‌های معنوی، بشارت و خداجویی، خداپرستی و خداترسی است.

عید فطر روز اعلام پیروزی بر طاغوت نفس و شکرگزاری به درگاه الهی به پاس آنچه درضیافت خویش ما را به آن مهمان نموده و به‌سوی آن هدایت فرمود، روز شرافت برای محمد و آل‌محمد(ص) و پیروان آن حضرت است.

خوشا به حال آنهایی که در پرتو فرصت نورانی ماه مبارک رمضان و در سایه لیالی پرفیض قدر توشه‌ای از تقوی بر گرفته و با ذکر اللهم اهل الکبریا والعظمه به استقبال این عید فرخنده آمده‌اند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و همه مسلمین جهان به ویژه مردم شریف استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند سبحان پیروزی اسلام و مسلمین و رفع هم وغم برای مسلمانان و رستگاری عزت و کرامت همگان را مسئلت می‌نمایم .

انتهای پیام
captcha