پیام تشکر نماینده‌ ولی‎فقیه و استاندار لرستان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 4053875
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

پیام تشکر نماینده‌ ولی‎فقیه و استاندار لرستان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و استاندار لرستان در پیام مشترکی از حضور حماسی و پرشور مردم لرستان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

پیام تشکر نماینده‌ ولی‎فقیه و استاندار لرستان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدسبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیام مشترکی از حضور حماسی و پرشور مردم لرستان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

در پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان آمده است:

«بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ

خداوند متعال را به خاطر داشتن مردمی غیور بصیر و ظلم‌ستیز و همیشه در صحنه شاکریم و به درگاه با عظمتش جبهه شکر می‌سائیم.

بار دیگر مردم شریف لرستان همزمان با سراسر کشور و همگام با ملت بزرگ و روزه‌دار ایران اسلامی؛ با خلق حماسه عظیم و وحدت و انسجام ملی و حضور پرشور خود در مراسم روز جهانی قدس لرزه بر اندام استکبار جهانی و نظام سلطه خصوصاً اسرائیل کودک‌کش انداختند.

این حرکتِ عظیم اراده‌ها؛ و خیزشِ امواج احساسات پاکِ مردم انقلابی و ظلم ستیز در حمایت از فلسطین قهرمان؛ بعد از وقفه دو ساله به‌ خاطر انتشار ویروس منحوس کرونا؛ پرشورتر و متفاوت تر از همیشه برگزار گردید؛ و باعث خوشحالی مسلمانان؛ و مردم مظلوم فلسطین و نیز سبب خشم دشمنان اسلام و قدس شریف گردید.

آنچه دیده شد صحنه‌های وفاق و غیرت و حضور پرشور اقشار مختلف مردمی؛ به‌خصوص جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی به عنوان سربازان مکتب حاج قاسم سلیمانی؛ شهید قدس و مقاومت بود؛ که حکایت از حضورِ قلب‌های هدایت شده در خیابان‌های سراسر استان و میعادگاه های نماز جمعه داشت.

اینجانبان مراتب سپاس و امتنان خود را از این حضور پر شور و شعور و حماسی و آگاهانه و دشمن‌شکن مردم فهیم و بصیر و موقعیت‌شناس در سراسر استان نثار می‌کنیم؛ و امیدواریم که با مقاومت و بیداری مسلمانان در اقصی‌نقاط جهان؛ به‌ زودی شاهد آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست غاصب باشیم».

انتهای پیام
captcha