هنجارشکنی در جامعه اسلامی آخرین تیر ترکش دشمن است
کد خبر: 4052046
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

هنجارشکنی در جامعه اسلامی آخرین تیر ترکش دشمن است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز غرب می‌داند تنها اسلام می‌تواند روح انسان را سرشار از اخلاقیات و معنویت کند، گفت: آخرین تیر ترکش دشمن هنجارشکنی بوده که خود به خود محکوم است.

حجت‌الاسلام علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه در جمع مسئولان کانون‌ها و حلقه‌های صالحین اساتید دانشگاه‌های استان، علم، تبیین و فرهنگ را از جمله مسائل اصلی دانست و گفت: اگر مطالب در میزان حق و باطل درست ثبت تاریخ نشود برای نسل‌های آینده مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه باید عین حقایق تبیین شود تا نسل‌های آینده بتوانند قضاوت کنند، افزود: انسان هر کاری را براساس تعلیم و بنیان علمی می‌تواند انجام دهد و غیر از این محکوم به نابودی است.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان اینکه امروز مکتب‌های غرب عامل اصلی نزاع بوده و اصل نابودی را برای انقلاب اسلامی در نظر دارند، اظهار کرد: رقبای دیگر انقلاب هر چند از نظر تقسیم قدرت رقابت‌هایی دارند اما از نظر تفکر و مکتب تفاوت‌های ریشه‌ای نداشته و تنها به استثمار گرفتن نوع انسان را دنبال می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: بشر در دو قرن اخیر از اصل و فطرت خود جدا و هر روز با تغییراتی سطحی همراه شده است، به‌گونه‌ای که سر از خودکشی سر درآورده‌اند.

وی با بیان اینکه تمام وعده‌های غرب هیچ و پوچ است، افزود: آنچه در صحنه مکتب‌های مادی است پاسخ انسان را نمی‌دهد. امروز غرب می‌داند تنها اسلام می‌تواند روح انسان را سرشار از اخلاقیات و معنویت کند؛ مکتب غرب با دید کارشناسی تمام گزینه‌ها را روی میز گذاشته تا آرمان‌های اسلامی تحقق پیدا نکند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمن در طول ۴۰ سال انقلاب، اظهار کرد: آنچه به‌وسیله گروه‌های منحرف ایجاد شده به دنبال این است تا جایگاه ارزشمند تعلیمات، تربیت و فرهنگ اسلام که دنیا شیفته آن است را مخدوش کند.

وی با بیان اینکه بنا به گفته رهبری در گام دوم انقلاب، این انقلاب هرگز دستخوش دل‌زدگی نمی‌شود چراکه متکی به فطرت انسان است، افزود: آرمان‌های انقلاب مانند برخی سرگرمی‌ها و فریضه‌های فلان کهنه نمی‌شود.

مکتب الهی رقیب اصلی غرب است

حجت‌الاسلام عبادی بیان کرد: برخی گمان می‌کنند که می‌توان با ایجاد سرگرمی‌ها اعم از اعتیاد، منکرات، مواد مخدر، شرب خمر، قماربازی و دیگر سرگرمی‌ها بشر را نگه داشت که خیالی بیهوده است. اگرچه در پژوهشکده‌های دیگر مکتب‌ها هم پیرامون برخی حقایق بحث می‌شود اما جریانات سیاسی و فرهنگی غربی نمی‌گذارند انسان به دنبال حقایق باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: غرب به‌عنوان یک رقیب اصلی با انقلاب رقابت می‌کند، بنابراین انواع سرگرمی‌ها از فساد تا ایجاد شبهات را پیش‌رو گذاشته‌اند. اگر هر نقطه از دین قابل بحث است، پاسخگو دارد پس نباید به عموم افراد و کم‌تجربه مراجعه شود چراکه خیانتی روشن است.

وی بیان کرد: رقیب اصلی مکتب مادی، مکتبی الهی و مطابق با فطرت است. بنابراین غرب تلاش می‌کندتا ما به آرمان‌های انقلاب نرسیم. باید اساتید دانشگاه‌ها در راستای این موضوع و تبیین قضیه تلاش کرده و در راستای نشان دادن جایگاه فرهنگ و آرمان‌های انقلاب بکوشند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: جهان از فرضیه‌های مادی و بی‌محتوای غرب خسته شده و می‌خواهد به اصل خویش، ارزش‌ها و حق‌پرستی برگردد. دشمن هر چه در راستای ایجاد شبهه و توطئه‌افکنی تلاش کند، این خواسته‌های جهان نه تنها کهنه نمی‌شود بلکه هر روز پررنگ‌تر می‌شود.

قانون‌مداری شرط اول تمدن است

حجت‌الاسلام عبادی با بیان اینکه علاج تهاجم دشمن توسعه در کار شماست، گفت: اگر هشدارهایی توسط عناصری به‌عنوان قانون‌شکنی پیش آید، پیاده نظام همان مکتب غرب بوده و راه نجات آن منطق است.

وی با بیان اینکه قانون‌مداری شرط اول تمدن بوده و هنجارشکنی نوعی وحشی‌گری است، افزود: شکست‌های مختلف باعث شده تا غرب سر به جنون زده و هنجارشکنی کند. هیچ جمع و فردی نمی‌تواند قانونی که جامعه را اداره می‌کند را زیر پا بگذارد چراکه قانون امری سلیقه‌ای نیست.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آخرین تیر ترکش دشمن هنجارشکنی بوده که خود به خود محکوم است، بیان کرد: ارباب‌های غرب ساده‌ترین قوانین مانند رد نشدن از چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند اما پادوها بزرگ‌ترین قانون را زیر پا می‌گذارند که این چیزی جز جنون نیست.

انتهای پیام
captcha