بازدید میدانی از نمازخانه‌های بین‌راهی لرستان
کد خبر: 4045359
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

بازدید میدانی از نمازخانه‌های بین‌راهی لرستان

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان در جریان بازدید از نمازخانه‌های بین‌راهی، بوستان‌ها و ورودی‌های شهر‌های استان لرستان، گفت: وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی و وضوخانه‌ها به صورت مرتب و مستمر بررسی و نواقص موجود برطرف شود.

بازدید میدانی از نمازخانه‌های بین ‌راهی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان، عصر روز گذشته، هفتم فروردین از نمازخانه‌های بین‌راهی، ورودی‌های شهر و بوستان‌های استان لرستان بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید بر لزوم بازدید مستمر و رفع مشکلات از نمازخانه‌های بین‌راهی تأکید کرد و گفت: نمازخانه‌های بین‌راهی باید از شرایط مناسب برای استفاده مهمانان نوروزی برخوردار باشند.

چراغی با اشاره به اینکه با توجه به طبیعت زیبا و جاذبه‌های تاریخی استان لرستان، مسافران زیادی در طول سال و به‌ویژه در ایام نوروز به استان سفر می‌کنند، گفت: مهمانان نوروزی در طول مسیر از امکانات رفاهی، خدماتی و نمازخانه‌ای مناسب برخوردار باشند و چهره زیبایی از شهرستان‌های استان را مشاهده کنند.

وی تصریح کرد: برخی از این اماکن بین‌راهی، مجموعه‌های رفاهی چند منظوره‌ای هستند که از خدمات خودرویی، سرویس‌ غذاخوری و سرویس‌های بهداشتی برخوردارند و از وضعیت این بخش‌ها هم بازدید و تذکرات لازم برای ارائه خدمات بهتر ارائه شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان با تأکید بر اینکه اقامه نماز موجب می‌شود مسافران برای مدتی توقف و استراحت داشته باشند، ادامه داد: نباید از نقش نمازخانه‌های بین‌راهی در کاهش تصادفات جاده‌ای غافل شد.

انتهای پیام
captcha