کاشت نهال به یاد شهدای جهادکشاورزی در دانشگاه لرستان + عکس
کد خبر: 4043509
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

کاشت نهال به یاد شهدای جهادکشاورزی در دانشگاه لرستان + عکس

آیین کاشت نهال به یاد ۸۳ شهید والامقام سازمان جهادکشاورزی استان لرستان و همچنین روسای پیشین دانشگاه لرستان صادقی و عنایت که به ملکوت اعلی پیوسته‌اند و همچنین به یاد حجت‌الاسلام حمید عیدی در دانشکده کشاورزی و‌ منابع طبیعی دانشگاه لرستان برگزا شد.

کاشت نهال به یاد شهدای جهادکشاورزی به گزارش ایکنا از لرستان، طی مراسمی با حضور علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، برخی معاونان دانشگاه، رئیس، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، برخی مدیران جهاد کشاورزی استان لرستان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان، آیین کاشت نهال در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان به منظور ایجاد باغ کارکنان دانشکده برگزار شد.

در این آیین، به یاد شهدایی که خانواده‌های معظم ایشان در دانشگاه لرستان شاغل هستند همچون شهیدان والامقام سهرابی، شهید متین‌فر و شهید زارعی، نهال‌هایی کاشته شد.

همچنین، به یاد رؤسای پیشین دانشگاه لرستان که در قید حیات نیستند، زنده‌یاد صادقی و عنایت نیز نهال‌هایی کاشته شد.

همچنین به یاد زنده‌یاد حجت‌الاسلام و المسلمین حمید عیدی، نهال کاشته شد و به یاد ۸۳ شهید والامقام سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان نیز نهال‌هایی کاشته شد.

هدف از ایجاد باغ کارکنان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، علاوه بر ابعاد فرهنگی، ارتقای شاخص‌های مدیریت سبز، تقویت مفهوم دانشگاه سبز، گسترش فضای سبز و درخت‌کاری، ارائه الگوهای دانشگاهی صیانت از منابع طبیعی و آبخیزداری و تقویت طرح‌ها، پژوهش‌ها و تحقیقات کاربردی در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری است.

در ایجاد باغ کارکنان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان، همکاری و همیاری دارند.

انتهای پیام
captcha