مهلت شرکت در مسابقه «انقلاب مردمی» لرستان تمدید شد
کد خبر: 4040316
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
تا 12 فروردین 1401؛

مهلت شرکت در مسابقه «انقلاب مردمی» لرستان تمدید شد

مهلت شرکت در مسابقه «انقلاب مردمی» در استان لرستان تا ۱2 فروردین‌ماه سال آینده تمدید شد.

تمدید مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی انقلاب مردمیبه گزارش ایکنا از لرستان، روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان در اطلاعیه‌ای مهلت شرکت در مسابقه «انقلاب مردمی» که با هدف آشنایی بیش از پیش نسل جوان و نوجوان با شکل‌گیری انقلاب اسلامی در استان لرستان و ارتباط این نسل با رشادت‌ها و فعالیت‌های انقلابی مبارزان و شاهدان عینی دوران انقلاب اسلامی استان در حال برگزاری است، تا ۱2 فروردین ماه سال آینده تمدید کرد.

این مسابقه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، شامل دو بخش «روایتگری، خاطره‌گویی» و «معرفی کتاب‌های چاپ شده با موضوع انقلاب اسلامی با اولویت کتاب‌های این حوزه در استان لرستان» است، برای دو رده سنی نوجوان(9 تا 18 سال) و جوان و بزرگسال (18 سال به بالا) امکان‌پذیر است.

در بخش روایتگری، خاطره‌گویی با زبان  فارسی، لری و لکی مجاز خواهد بود و این مسابقه به‌صورت آنلاین از طریق سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir برگزار می‌شود.

نوآوری در شیوه اجرا، صدای رسا و استفاده از لحن کلام، فضاسازی مرتبط، رعایت پوشش راوی و محتوای خاطره منطبق بر شئونات اسلامی از شرایط شرکت در مسابقه بوده و آثار ارسالی می‌بایست با گوشی موبایل و به‌صورت افقی ضبط شده و حداکثر  زمان و حجم آن به ترتیب 5 دقیقه و 50 مگابایت باشد. همچنین شرکت‌کنندگان در هر رده سنی، می‌توانند در هر دو بخش مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha