برگزاری مسابقه کتابخوانی «آماده باش» با محور مهدویت
کد خبر: 4039854
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

برگزاری مسابقه کتابخوانی «آماده باش» با محور مهدویت

مسابقه بزرگ کتابخوانی «آماده باش» با محور ضرورت و شیوه یاری امام عصر(عج) به مناسبت نیمه شعبان در دو بخش بزرگسالان و کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مسابقه بزرگ کتابخوانی «آماده باش» با محوریت ضرورت و شیوه یاری امام عصر(عج) به مناسبت نیمه شعبان 1400 در دو بخش بزرگسالان و  کودکان و نوجوانان 8 تا 16 سال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری «شهید روحی» مشهد و با  مشارکت مجمع عهد همدلی (مجمع تشکل‌های مهدوی خراسان) برگزار می‌شود.

بر این اساس در  بخش بزرگسالان؛ کتاب راز 313 نوشته جناب آقای ذکاوت صفت برای این رده سنی پیش‌بینی شده که پژوهشی در زمینه تعداد یاران امام مهدی(ع) و ظهور و رجعت آنان مقارن ظهور آن امام است. در این نوشتار نخست به بررسی سابقه عدد 313 در بین پیامبران پیشین و نیز تاریخ اسلام پرداخته شده و پس از آن رابطه این عدد با ظهور امام مهدی با استناد به روایات بیان شده است.

در بخش کودک و نوجوان کتاب خانه پدری نوشته عباس ممیززاده در انتشارات زائر رضوی به چاپ رسیده است، این کتاب به بیان داستان شهادت امام حسن عسگری‌(ع) و تولد امام زمان‌(عج) تا دوران غیبت آن امام همام با زبانی کودکانه پرداخته است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد کتاب خانه پدری علاوه بر تصویرگری‌های جذاب کودکانه، وجود انواع بازی و سرگرمی در تمامی صفحات این کتاب است که کودک را ضمن خواندن متن به دنیای بازی‌های خلاقانه هدایت می‌کند.

 جوائز این مسابقه 15 هدیه 313 هزار تومانی می‌باشد که در بین افرادی که به همه سوالات پاسخ دهند در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسال از طریق قرعه‌کشی اهدا خواهد شد.

 آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «آماده باش»  29 اسفند 1400 است.

انتهای پیام
captcha