۵۷ مدرسه لرستان مزین به نام شهدا شد
کد خبر: 4037439
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
از ابتدای امسال تاکنون؛

۵۷ مدرسه لرستان مزین به نام شهدا شد

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به برگزاری به کنگره ملی شهدای لرستان، گفت: در راستای پاسداشت مقام والای شهیدان از سال گذشته تاکنون ۵۷ مدرسه مزین به نام شهدای لرستانی شده است.

نوسازی مدارس لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، امیر غفوری‌نژاد، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، عصر شنبه، ۳۰ بهمن در آیین افتتاح دو واحد آموزشی سه کلاسه در روستاهای سرگل نمک و خمسیانه خرم‌آباد، اظهار کرد: در سال‌جاری با وجود وجود تنگناهای متعدد مالی و اقتصادی، نوسازی مدارس لرستان موفق شد با کمک و یاری خیرین مدرسه‌ساز کار ساخت ۳۲۸ کلاس درس را به پایان برساند و به‌طور میانگین در هر روز یک کلاس درس مستحکم و ایمن را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۰ واحد آموزشی با ۶۶ کلاس درس را با مشارکت سپاه، احداث و به آموزش و پرورش تحویل داده شده است به کنگره ملی شهدای لرستان اشاره کرد و افزود: در راستای پاسداشت مقام والای شهیدان از سال گذشته تاکنون ۵۷ مدرسه مزین به نام شهدای لرستانی شده است.

مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان نیز در این مراسم با مقایسه ارتقای جایگاه علمی کشور در جهان نسبت به دوران ستمشاهی، تصریح کرد: رشد و توسعه کنونی کشور و جایگاه ویژه ایران از لحاظ علمی در دنیا معطوف به ارتقای شاخص‌های آموزشی کشور است.

وی با بیان اینکه امروزه شاهد هستیم که در دورافتاد‌ترین مناطق کشور نیز جوانانی هستند که بالاترین مدارج علمی را کسب کرده‌اند به بحران بیکاری کشور اشاره کرد و گفت: کسب دانش نباید موجب این طرز فکر در جامعه شود که تنها کار دولتی و اداری مناسب افراد باسواد است بلکه اگر نیروی با دانش و باانگیزه در فرآیندهای تولیدی کشور قرار بگیرد به مراتب برای جامعه مفیدتر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha