کمک ۱۲ میلیاردی خیرین به بهزیستی لرستان
کد خبر: 4031886
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
معاون بهزیستی لرستان خبر داد:

کمک ۱۲ میلیاردی خیرین به بهزیستی لرستان

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان با اشاره به جذب ۱۲ میلیارد تومان مشارکت مردمی توسط بهزیستی لرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون، گفت: در بحث مسکن ۳۵۰ واحد مسکونی به خانواده‌‌های معلولان لرستان واگذار شده است.

رضا وفایی،  معاون مشارکت‌های بهزیستی لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی لرستان، رضا وفایی، معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان پنجشنبه، هشتم بهمن در تشریح فعالیت‌‌های معاونت مشارکت‌های بهزیستی لرستان با تأکید بر لزوم فراهم آمدن بستر افزایش مشارکت‌های مردمی در بهزیستی لرستان، اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال بیش از ۱۲ میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی جذب مشارکت داشته‌ایم.

وی به تنوع اقشار بهره‌مند از خدمات بهزیستی اشاره کرد و گفت: سازمان بهزیستی علاوه بر معلولان به زنان سرپرست خانوار، زنان و دختران خود سرپرست بالای ۳۵ سال، فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه‌روزی بهزیستی و بهبودیافتگان خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد.

وفایی یکی از اولویت‌های بهزیستی را تأمین مسکن برای مددجویان تحت پوشش دانست و گفت: در بحث مسکن ۳۵۰ واحد مسکونی به خانواده معلولان واگذار شده که در این راستا مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به‌صورت کمک بلاعوض به آنان پرداخت شده است.

معاون مشارکت‌های سازمان بهزیستی استان لرستان با اشاره به افزایش مبلغ کمک‌های بلاعوض، دو معلول شهری از ۱۴۰ میلیون به ۱۵۰ میلیون و دو معلول روستایی از ۸۵ به ۱۰۰ میلیون، گفت: در بحث اشتغال تعداد ۱۶۸۵ شغل در استان ایجاد شده است که تسهیلات اختصاص یافته به استان برای این مهم مبلغ ۸۴ میلیارد تومان بوده است که مبلغ ۶۴ میلیارد تومان آن توسط بانک‌ها تخصیص داده شده است و مبلغ ۴۰ میلیارد آن هم تاکنون در راستای اشتغال جامعه هدف پرداخت شده است.

انتهای پیام
captcha