همایش «پاسداشت مقام دا» در دلفان برگزار شد
کد خبر: 4031757
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

همایش «پاسداشت مقام دا» در دلفان برگزار شد

همایش «پاسداشت مقام دا» به‌مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر، در دلفان برگزار شد.

همایش «پاسداشت مقام دا» در دلفانبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان، همایش پاسداشت مقام دا(مادر) با همکاری انجمن شعر و ادب و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان عصر چهارشنبه، ششم بهمن‌ماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان برگزار شد.

در این همایش که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، یوسف نوری‌زاده، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت درباره جایگاه دا (مادر) در بین مردم این منطقه مطالبی را برای شرکت‌کنندگان بیان کرد.

در ادامه این همایش محمدی، از بانوان فعال فرهنگی دلفان درباره جایگاه حضرت فاطمه‌زهرا(س) و مادر، گفت: مادر در مسائل تربیتی فرزندان خود باید حضرت زهرا(س) را الگوی تربیتی فرزندان خود قرار دهد.

وی افزود: بانوان باید مانند حضرت فاطمه‌ زهرا(س) ضمن حضور در عرصه‌های مختلف زندگی برای تحویل دادن فرزندانی مؤمن و مثبت به جامعه تلاش کنند.

محمدی اضافه کرد: حضرت فاطمه‌ زهرا(س) الگویی است برای تمام زنان بشریت و ما باید شاخص خود را در خانه‌داری و تربیت فرزندان الگو و سرور زنان عالم یعنی حضرت فاطمه‌زهرا(س) قرار دهیم.

در این مراسم دو نفر از شاعران دلفانی اشعار خود را در وصف مادر بیان کردند و در پایان این مراسم بعد از اجرای مراسم فال چهل سرو از مظفری، اولین مادر فرهنگی در دلفان تجلیل به‌عمل امد و در بخش دیگر این همایش از دو نفر از مربیان فعال در عرصه آموزش قرآن کریم سمیه رضایی‌راد و صغری شرفی تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام
captcha