تشکیل ۱۴۹۹ پرونده در مرکز ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
کد خبر: 4031738
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷

تشکیل ۱۴۹۹ پرونده در مرکز ناباروری جهاددانشگاهی لرستان

رئیس جهاددانشگاهی لرستان معضل حاد زوجین لرستان را ناباروری ذکر کرد و گفت: تاکنون یک هزار و 499 پرونده در مرکز ناباروری جهاددانشگاهی لرستان تشکیل و تمام خدمات ناباروری در این مرکز انجام می‌شود.

امین سلاحورزیان، رئیس جهاددانشگاهی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، امین سلاحورزیان، رئیس جهاددانشگاهی واحد لرستان در جریان بازدید احمدرضا دالوند، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از جهاددانشگاهی لرستان که چهارشنبه، ششم بهمن‌ماه انجام شد، معضل حاد زوجین لرستان را ناباروری ذکر کرد و افزود: بر این اساس جهاددانشگاهی واحد لرستان مرکز درمان ناباروری را در فروردین ۱۳۹۸ راه‌اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 499 پرونده در این مرکز تشکیل و تمام خدمات مرکز ناباروری در جهاددانشگاهی لرستان انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر نمایندگی بانک خون بند ناف در جهاددانشگاهی فعالیت دارد و می‌تواند به متقاضیان خدمات ارائه دهد.

سلاحورزیان مرکز تحقیقات گیاهان دارویی را یکی از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی اعلام کرد و با بیان اینکه این نهاد پتانسیل بالایی در کشت، تولید، بسته‌بندی و فرآوری گیاهان دارویی در لرستان دارد، تصریح کرد: بسته‌بندی گیاهان دارویی ارزش افزوده بالایی دارد و می‌تواند در موضوع اشتغال یاریگر استان باشد.

رئیس جهاددانشگاهی لرستان اضافه کرد: یکی از معضلات شهرستان کوهدشت مصرف آب کشاورزی است و با توجه به اینکه در آنجا محصولات آب دوست کشت می‌شود که به منظور ترویج فرهنگ استفاده و مدیریت منابع آب، گلخانه کوهدشت را احداث کردیم.

وی در خصوص دوره‌های آموزشی در مرکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی لرستان نیز گفت: مجموعه فعالیت‌هایی که در این مرکز انجام می‌شود در راستای دوره‌های آزاد مهارت‌محور هستند.

سلاحورزیان بیان کرد: متقاضیانی که به این مرکز مراجعه می‌کنند از آموزش‌های لازم برای مهارت آموزی و اشتغال در مکان‌های مورد نظرشان برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام
captcha