۴۰ محفل قرآنی در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4031621
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

۴۰ محفل قرآنی در لرستان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برنامه‌های کمیته قرآنی دهه فجر انقلاب در این استان، گفت: همزمان با دهه فجر ۴۰ محفل قرآنی در لرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، امروز، ششم بهمن‌ماه در جلسه کمیته قرآنی ستاد دهه فجر انقلاب این استان، اظهار کرد: تمرکز برنامه‌های قرآنی دهه فجر بر برگزاری محافل قرآنی، کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی و جشنواره قرآنی در رده‌های سنی مختلف است.

وی با اشاره به برگزاری ۴۰ محفل قرآنی همزمان با دهه فجر انقلاب در لرستان، گفت: جشنواره قرآنی فجر انقلاب در بخش‌های مختلف از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی با مشارکت تبلیغات اسلامی لرستان در دهه فجر برگزار می‌شود.

جعفرپور از برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی در تمام‌ شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: ایجاد جلسات خانگی قرآنی و اجرای طرح نورالثقلین از دیگر فعالیت‌های کمیته قرآنی لرستان در دهه فجر است که توسط هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی لرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری تفسیر عمومی قرآن در سطح مؤسسات قرآنی استان، بیان کرد: جشن انقلاب در تمام مؤسسات و خانه‌های قرآن برگزار خواهد شد کمااینکه ایستگاه قرآنی نیز همزمان با ۲۲ بهمن در مسیر راهپیمایی برپا می‌شود.

وی دیدار با چهره‌های مبارز قرآنی در دهه فجر و تشکیل کمیته دهه فجر در تمام شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های کمیته قرآنی دهه فجر انقلاب در لرستان برشمرد و گفت: آمادگی برگزاری برنامه‌های قرآنی در دو بخش حضوری و غیرحضوری وجود دارد که در این راستا نیازمند تعامل دستگاه‌های عضو کمیته قرآنی دهه فجر انقلاب در لرستان هستیم.

انتهای پیام
captcha