بودجه فرهنگی برخی ادارات سلیقه‌ای هزینه می‎شود
کد خبر: 4031489
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

بودجه فرهنگی برخی ادارات سلیقه‌ای هزینه می‎شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه در برخی از دستگاه‌ها و ادارات بودجه فرهنگی سلیقه‌ای هزینه می‌شود، گفت ضرورت دارد بخشی از بودجه‌های فرهنگی استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هزینه شود.

محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد که سه‎شنبه، پنجم بهمن‌ماه انجام شد، با اشاره به  تأثیر مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس در ماندگاری و ترویج دستاوردهای دفاع مقدس، گفت: جهت تکمیل و بهره‌برداری از موزه دفاع مقدس لرستان نیاز است که از همه ظرفیت‌های استانی استفاده شود.

وی با اشاره به جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی»، افزود: نقش روحانیت در دفاع مقدس مغفول مانده است و کتاب‌های اندکی در این راستا به نگارش در آمده که لازم است در این  خصوص تدابیری اندیشیده شود و نویسندگان در این زمینه نیز آثار ارزشمندی تولید کنند تا خاطرات روحانیون در دوران دفاع مقدس ثبت و ضبط شود.

رشیدی اضافه کرد: لازم است با همکاری و هماهنگی شورای فرهنگ عمومی، حوزه علمیه و سازمان تبلیغات و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان نقش روحانیون لرستانی در دفاع مقدس بررسی شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با ابراز تأسف از اینکه در برخی از دستگاه‌ها و ادارات بودجه فرهنگی سلیقه‌ای هزینه می‌شود، تصریح کرد: ضرورت دارد بخشی از بودجه‌های فرهنگی استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هزینه شود.

وی گفت: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس همه اقشار و ادارات نقش داشتند، امروزه نیز حفظ نام و یاد شهدا و ترویج ارزش‌های به‌دست آمده از آن دوران هشت ساله نیازمند همگرایی و وحدت است.

انتهای پیام
captcha