برگزاری کارگاه آموزش «تولید محتوا» در حوزه هنری لرستان
کد خبر: 4031400
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

برگزاری کارگاه آموزش «تولید محتوا» در حوزه هنری لرستان

واحد روابط عمومی حوزه هنری لرستان با همکاری معاونت فرهنگی و هنری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی «تولید محتوا» کرده است.

آغاز کارگاه آموزش «تولید محتوا» در حوزه هنری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، واحد روابط عمومی حوزه هنری لرستان با همکاری معاونت فرهنگی و هنری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی «تولید محتوا» کرده است.

این کارگاه آموزشی از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا هفتم بهمن ادامه دارد با هدف شناسایی افراد مستعد، آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان با نرم‌افزارهای گرافیکی، اصول، تبلیغات گرافیک و تولید محتوا در بخش‌های مختلف تصویری، عکس، پوستر برگزار شده است.

شهلا ملکی‌تدین، مسئول روابط عمومی حوزه هنری لرستان در رابطه با این کارگاه آموزشی، گفت: سید حسن موسوی، از استاتید مطرح کشور مدرس این دوره آموزشی است.

وی افزود: دراین کارگاه قرار است اصول طراحی و تبلیغات‌، فتوشاپ (کاربردی)، کاین مستر (کاربردی)، اینشات (کاربردی)، پیکس آرت (کاربردی)، متن‌نگار (کاربردی)، اینستاگرام، از سرفصل‌هایی است که در این دوره به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

ملکی با بیان اینکه این کارگاه با استقبال خوب علاقمندان مواجه شده است، ابراز امیدواری کرد، با برنامه‌ریزی‌های مناسب در آینده بتوان آموزش‌های مختلفی با این موضوعات برگزار شود.

انتهای پیام
captcha