تغییر رنگ‌بندی استان‌های همجوار لرستان/ پرهیز از برگزاری هرگونه تجمع
کد خبر: 4031388
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
معاون استاندار لرستان مطرح کرد:

تغییر رنگ‌بندی استان‌های همجوار لرستان/ پرهیز از برگزاری هرگونه تجمع

معاون استاندار لرستان دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت دانست و گفت: با توجه به تغییر در رنگ‌بندی سه استان همسایه بسیار مهم است برای جلوگیری از وقوع بحران ضمن تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از برگزاری هرگونه تجمع خودداری شود.

بهرام ستاری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به گزارش ایکنا از لرستان، بهرام ستاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، امروز، پنجم بهمن در جلسه شورای اطلاع‌رسانی لرستان، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی یکی از محوری‌ترین، هدفمندترین و برنامه‌سازترین ارکان مدیریت افکار عمومی در جامعه است که در جلسه امروز بر این مهم تأکید و ضمن بررسی برنامه‌های گذشته، برای آینده نیز برنامه‌ریزی‌های مدونی انجام شد.

وی افزود: شورای اطلاع‌رسانی با در نظر گرفتن نقش مهمی که برای آن در قانون دیده شده مدیریت افکار عمومی را در راستای تبیین اهداف کلی نظام و سیاست‌های دولت مردمی که می‌تواند امیدبخش باشد، در دستور کار خود قرار دهد .

وی در ادامه با تأکید بر لزوم تقویت روابط‌عمومی‌ها، اضافه کرد: در جلسه امروز اعضای حاضر گزارشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه کاری خود ارائه کردند و در شورا این جمع‌بندی حاصل شد که روابط عمومی‌ها در سطح استان محوریت اقدامات را بر اطلاع رسانی نیازمندیهای مردم استوار کنند.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های مردم استان در بحث تهیه اقلام مربوط به ایام پایان سال و نوروز است که در همین راستا به جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های ذیربط در رابطه با تأمین نیاز بازار تأکید شد و ذخیره‌سازی مناسبی نیز برای این ایام صورت پذیرفته است.

ستاری با تشریح مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان از دیگر نکات مطرح شده در جلسه امروز بود و با توجه به شکل‌گیری حدود ۱۷۳ مصوبه و توافقنامه بسیار خوب از نظر کمی و کیفی، لرستان از وضعیت مناسبی نسبت به برخی دیگر استان‌ها در این رابطه برخوردار است و لازم است اهداف این مصوبات به درستی برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر و هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین برنامه‌ها و اقدامات دولت است، یادآور شد: با توجه به در پیش بودن ایام مبارک دهه فجر، این ایام می‌تواند تبلور خدمات‌رسانی نظام به مردم باشد که در همین راستا مقرر گردید دستگاه‌های اجرایی استان معرفی پروژه‌های مهم و اثرگذار خود را در دستور کار اطلاع‌رسانی قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: موضوع سلامت مردم از مهم‌ترین اولویت‌های دولت سیزدهم به شمار می‌رود که با توجه به شیوع کرونا در کشور اقدامات بسیار خوبی در زمینه مهار این بیماری تاکنون صورت گرفته اما این موضوع نباید موجب غفلت و سهل‌انگاری در جامعه شود.

ستاری گفت: با توجه به شکنندگی شرایط کنونی بسیار مهم است رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در دستور کار مردم و دستگاه‌های اجرایی باشد و با توجه به تغییر در رنگ‌بندی سه استان همسایه بسیار مهم است برای جلوگیری از وقوع بحران ضمن تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از برگزاری هرگونه تجمع خودداری شود.

انتهای پیام
captcha