کتاب «مادر پاسخگو» رونمایی شد
کد خبر: 4029830
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
در بروجرد؛

کتاب «مادر پاسخگو» رونمایی شد

کتاب «مادر پاسخگو» تألیف مشترک محمدعلی مرادی و مینا ترکاشوند در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد رونمایی شد.

رونمایی کتاب «مادر پاسخگو» در بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، کتاب «مادر پاسخگو» تألیف مشترک محمدعلی مرادی و مینا ترکاشوند سه‌شنبه، 28 دی در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شد.

این کتاب در خصوص مشاوره و آموزش خانواده و تربیت کودکان است و در آن مطالب جامع و کاربردی در زمینه روانشناسی رشد کودک از پیش از تولد تا دوران بلوغ، اصول اصلاح و تغییر رفتار و شیوه‌های صحیح فرزندپروری، آمده است.

محمدعلی مرادی متولد سال 1361 بروجرد دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی است و حدود دوازده سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی كودکان و نوجوانان در مؤسسات و آموزشگاه‌های زیر نظر آموزش و پرورش و بهزیستی دارد.

مینا ترکاشوند متولد سال 1369 بروجرد دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی است و در مدارس شهرستان بروجرد به عنوان مشاور و روانشناس فعالیت  می‌کند و کتاب فوق اولین کتاب این زوج بروجردی است.

رونمایی کتاب داستان «تبر»

همچنین، طی هفته جاری کتاب داستان «تبر» نوشته گری پولسون با ترجمه ملک حاتمی، در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شد.

این کتاب داستان که برنده جایزه نیوبری سال 1988 جایزه کتاب یانگ هوزیر سال 1991 شده است، درباره پسر بچه‌ای به نام برایان رابسان است. پدر و مادرش از هم جدا شدند و پدرش در شمال آمریکا زندگی می‌کند.او با هواپیمای شخصی سمپاش قصد دیدن پدر را دارد که خلبان در حین پرواز سکته می‌کند و...

ملک حاتمی مترجم و کارشناس زبان و ادبیات انگلیسی متولد 1316شهرستان بروجرد، همسر مرحوم علی غروی، استاد تمام ادبیات فارسی دانشگاه تهران است، ملک حاتمی علاوه بر کتاب فوق چهار عنوان کتاب دیگر از زبان انگلیسی ترجمه نموده و کتاب فوق توسط انتشارات کلهری به مدیریت احمد کلهری ناشر فعال بروجردی به چاپ رسیده است.

انتهای پیام
captcha