شرکت ۱۲۵ لرستانی در مرحله استانی مسابقات قرآن بنیاد شهید
کد خبر: 4029794
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰

شرکت ۱۲۵ لرستانی در مرحله استانی مسابقات قرآن بنیاد شهید

کارشناس امور قرآنی بنیاد شهید لرستان از برگزاری مرحله استانی سی‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان خبر داد و گفت: ۱۲۵ نفر در این مسابقات شرکت می‌کنند.

میثم پروانه‌پور، کارشناس امور قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستانمیثم پروانه‌پور، کارشناس امور قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری مرحله استانی سی‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان، اظهار کرد: در این مرحله که هفته نخست بهمن‌ماه برگزار می‌شود ۱۲۵ نفر با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه مرحله استانی سی‌ و‌ سومین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان در دو بخش حفظ و قرائت برگزار می‌شود، ادامه داد: این مرحله در چهار گروه همسران، ایثارگران، فرزندان ۱۳ تا ۱۸ سال و فرزندان بالای ۱۸ سال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

پروانه‌پور با تأکید بر اینکه نفرات اول تا سوم هر رشته از سوی بنیاد شهید استان تقدیر خواهند شد، گفت: نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری که اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha