شناسایی ۱۲۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در لرستان
کد خبر: 4016543
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

شناسایی ۱۲۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در لرستان

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به فوت دو بیمار جدید مبتلا به کرونا در این استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۱۲۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در لرستان شناسایی شد.

 مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ششم آذرماه در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در این استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۱۲۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد و در این مدت دو بیمار کرونایی هم فوت کردند.

وی با بیان اینکه آمار قطعی مبتلایان به کرونا در لرستان به ۱۹۵ هزار و ۵۷۱ نفر افزایش یافت، افزود: آمار قربانیان کرونا در لرستان هم از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به دو هزار و ۶۵۱ نفر رسیده و ۱۹۲ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند.

تغییر رنگ کرونایی شهرستان‌های لرستان

براساس اعلام سامانه ماسک وزارت بهداشت با تغییر رنگ کرونایی برخی شهرستان‌های لرستان دو شهرستان بروجرد و کوهدشت از وضعیت زرد به آبی تغییر رنگ دادند.

همچنین شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی از وضعیت نارنجی به زرد کرونایی تغییر رنگ دادند و پلدختر همچنان نارنجی است و شهرستان‌های دورود، دلفان، الیگودرز، سلسله، ازنا و رومشکان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha