بهره‌مندی ۲۷۰۰ نفر از کلاس‌های مؤسسه قرآنی خورشید آل‌یاسین
کد خبر: 4016036
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۰

بهره‌مندی ۲۷۰۰ نفر از کلاس‌های مؤسسه قرآنی خورشید آل‌یاسین

مدیر مؤسسه خورشید آل‌یاسین دورود با اشاره به فعالیت این مؤسسه در دو بخش بانوان و آقایان، گفت: تعداد دو هزار و ۷۰۰ نفر از کلاس‌ها و دوره‌های قرآنی این مؤسسه قرآنی بهره‌مند شدند.

حجت‌الاسلام هادی بوالحسنی، مدیر مؤسسه قرآنی خورشید آل‌یاسین دورودحجت‌الاسلام هادی بوالحسنی باغجمالی، مدیر مؤسسه قرآنی خورشید آل‌یاسین دورود در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اینکه این مؤسسه قرآنی از سال ۹۱ در این شهرستان شروع به فعالیت کرد، اظهار کرد: مؤسسه قرآنی خورشید آل‌یاسین دورود در دو واحد بانوان و آقایان کار تخصصی حفظ، دوره‌های تربیت مربی قرآنی مهد کودک، روخوانی و روان‌خوانی و تربیت اساتید قرآنی را در شهرستان دورود بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه مؤسسه قرآنی خورشید آل‌یاسین در کنار تربیت مربی قرآنی، کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، قرائت، صوت و لحن را در دستور کار دارد، ادامه داد: تاکنون دو هزار و ۷۰۰ نفر از کلاس‌ها و دوره‌های این مؤسسه قرآنی بهره‌مند شدند.

بوالحسنی باغجمالی با اشاره به اینکه ۸۷ مربی، داور و اساتید پیشکسوت قرآنی در مؤسسه قرآنی خورشید آل‌یاسین دورود فعالیت دارند، ادامه داد: این مؤسسه قرآنی متولی برگزاری مسابقات قرآن ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی از جمله اداره‌کل ورزش و جوانان، اوقاف و تبلیغات از صفر تا صد است.

مدیر مؤسسه قرآنی خورشید آل‌یاسین دورود با اشاره به فضای استیجاری این مؤسسه، مهمترین مشکل مؤسسات قرآنی را عدم توانایی در پرداخت هزینه‌های اجاره‌بها و هزینه‌های جاری دانست و گفت: متأسفانه هیچ‌گونه سرانه و کمک حمایتی از مؤسسات قرآنی نمی‌شود و همین امر باعث تعطیلی مؤسسات قرآنی شده است و روز به روز آمار مؤسسات قرآنی شهرستان دورود به خاطر عدم حمایت‌ها کم می‌شود.

وی یادآور شد: مسابقات متنوع قرآنی، دعاخوانی، کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی با توجه به شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha