اقامه ۳۴ نماز جماعت در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان
کد خبر: 4015953
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۶

اقامه ۳۴ نماز جماعت در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان

کارشناس ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اقامه نماز جماعت در ۳۴ مرکز خدمات آموزشی، درمانی و واحدهای تابع دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

اقامه نماز جماعت در دانشگاه علوم پزشکی لرستانفاطمه هدایت‌پور، کارشناس ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح فعالیت‌های دبیرخانه ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: پس از وقفه دو ساله‌ای که به دلیل شیوع کروناویروس در برپایی نمازجماعت مراکز آموزشی، بهداشتی، درمانی و واحدهای تابع این دانشگاه ایجاد شد، اخیراً دوباره نمازهای جماعت ظهر و عصر در این مراکز فعال شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۴ امام جماعت در ۳۴ نمازخانه واحدهای تابع دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: روزانه ۳۴ نمازجماعت ظهر و عصر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان اقامه می‎شود.

هدایت‌پور از تجهیز و بهسازی ۲۰ نمازخانه واحدهای تابع دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و اضافه کرد: تاکنون چند دوره کارگاه آموزشی «نماز» ویژه دانشجویان، اساتید، پرسنل و پرستاران و بهیاران این دانشگاه برگزار شده است.

وی برگزاری کارگاه آموزشی احکام بیماران با حضور اساتید حوزه و دانشگاه را از دیگر فعالیت‌های ستاد اقامه نماز در این دانشگاه عنوان کرد و افزود: رابطان نماز دانشگاه و واحدهای تابع و مراکز درمانی و بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی نیز انتخاب شده‌اند که تاکنون فعالیت خوبی در راستای اقامه نماز، فضاسازی نماز، تجلیل از فعالان نماز و برگزاری دوره‌های آموزشی نماز و همچنین رسیدگی به سامانه «سجاد» که ویژه فعالیت‌های اقامه نماز است، داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha