پایان مسابقه کتابخوانی «عمه سادات» با شرکت 1494 نفر
کد خبر: 4015596
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

پایان مسابقه کتابخوانی «عمه سادات» با شرکت 1494 نفر

مدیر کتابخانه حرم مطهر بانوی کرامت گفت: مسابقه کتابخوانی «عمه سادات» با مشارکت هزار و 494 نفر از 32 استان به کار خود پایان داد.

 مسابقه کتابخوانی «عمه سادات» به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، محمد عباسی یزدی، مدیر کتابخانه حرم مطهر بانوی کرامت طی سخنانی اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی «عمه سادات» حاوی فرازهایی از زندگینامه حضرت فاطمه معصومه(س) و تاریخ مختصری از شهر مقدس قم با اعلام اسامی برندگان به کار خود پایان داد.

وی افزود: این مسابقه دومین مسابقه کتابخوانی بود که به همت کتابخانه آستان مقدس فاطمی در ایام معصومیه برگزار شد و هزار و ۴۹۴ نفر از ۳۲ استان کشور در این مسابقه شرکت کردند.

مدیر کتابخانه حرم مطهر بانوی کرامت گفت: در نهایت به 20 نفر از برندگان جوایزی متبرک از جمله سه نگین متبرک حرم مطهر حضرت معصومه(س)، هفت قاب فرش از فرش‌های متبرک حرم مطهر و ۱۰ بسته چادر، روسری، نبات و نمک متبرک حرم مطهر اهدا و به آدرس پستی آنها ارسال شد.

وی بیان کرد: اسامی برندگان در کانال کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به نشانی @haramqom_lib در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی کتابخانه آستان مقدس فاطمی اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha