مسابقه «دانش و بینش» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4015444
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲

مسابقه «دانش و بینش» در یزد برگزار می‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد از برگزاری مسابقه «دانش و بینش» با موضوع امر به معروف و نهی از منکر ویژه دانشجویان این استان خبر داد.

رونمایی از پوستر مسابقه «دانش و بینش» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام ابوذر صانعی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد، اول آذرماه در مراسم رونمایی از پوستر مسابقه «دانش و بینش» ویژه دانشجویان اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و قرار گرفتن در آستانه روز دانشجو با همکاری شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

صانعی افزود: این مسابقه ویژه دانشجویان سراسر استان خواهد بود و تا نیمه آذرماه سال جاری در آستانه روز دانشجو ادامه خوهد داشت.

وی صانعی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه به وب سایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و دانشگاه فرهنگیان یزد مراجعه کنند گفت: دانشجویان برای دریافت جزوه و منبع به آدرس https://www.setad-abm.ir/files/fa/news/1400/8/29/36643_131.pdf و همچنین جهت دریافت سوالات مسابقه به نشانی https://farhangianyazd.nahad.ir/ مراجعه کنند. 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: نتایج این مسابقه در روز 16 آذرماه همزمان با روز دانشجو اعلام می‌شود.

یادآور می‌شود در این مراسم منصور دهقان، مدیر پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر این دانشگاه نیز مواردی را بیان کرد.

انتهای پیام
captcha